CZECHCRUNCH

Moderní médium pro moderního člověka. CzechCrunch začínal jako online magazín se zaměřením na startupy a technologie. Během téměř deseti let na trhu si kolem sebe vybudoval silnou základnu fanoušků a příznivců právě ze světa startupů, byznysu a technologií a stal se respektovaným médiem na české scéně. Dnes tým pod vedením Michala Ptáčka, Václava Bedřicha a Ondřeje Holzmana pracuje intenzivně na tom, aby byl CzechCrunch prvním místem, kam půjde čtenář hledat nejen informace, ale i inspiraci a nové trendy. Sky is the limit. CzechCrunch má před sebou velký potenciál růstu, nabízí příležitost být u tvorby moderního media housu a ponechat v jeho historii vlastní otisk skrze své nápady a jejich realizaci.

Nabídka příležitostí 1

Jsme

Médium pro moderního člověka

Jak navenek, tak uvnitř

CzechCrunch tvoříme pro moderně smýšlející lidi, kteří se zajímají o nové trendy, jsou zvídaví, zajímají je technologie, ale také prostředí, ve kterém žijí. Chtějí žít udržitelně, kulturně a být jednoduše v obraze, co se děje nejen u nás, ale i ve světě. Pro takového člověka se chceme stát hlavním informačním kanálem, místem, kde najde nejen nejnovější informace ze světa startupů, velké rozhovory s vlivnými hráči českého byznysu, analýzy aktuálního ekonomického dění, ale také inspirativní tipy na bydlení, dobrou gastronomii nebo na co zajít do kina či rovnou na naše akce.

Máme před sebou dlouhou cestu. Nyní je CC.cz známý především ve startupové bublině a našim cílem je tuhle bublinu rozšiřovat. Dobré na tom je, že pořád máme spoustu neobsazených témat, o kterých se dá psát. A možná čekají právě na tebe. 


        
          Michal Ptáček
        

        
          –
        

        
          Founder & CEO
Michal Ptáček
Founder & CEO

Elektrizující, impulsivní, moderní

Pokud ti to doposud přišlo příliš růžové, tak připomeneme, že náš mindset je startupový a určitá míra stresu je tady všudypřítomná u každého stolu, v každé zasedačce. Bez nějaké míry elektrického napětí by to nešlo. Někdy je potřeba zavelet a přeskupit síly, třeba když Elon Musk oznámí, že chce koupit Twitter a žádná moderní redakce na světě nespí. My navíc chceme tvořit originální autorský obsah a vždy k tomu přidat něco navíc, názor, úhel pohledu, informaci. To znamená víc úsilí, než by se mohlo zdát. My kolem jednoho tweetu uděláme článek, který je podložený daty a ověřenými informacemi. To je to, co dělá CzechCrunch unikátním. Nikdo neříká, že je to u nás procházka růžovou zahradou. Spíš je to jako kličkování na kole po ulicích New Yorku.


        
          Kája Kováčová
        

        
          –
        

        
          Event Manager
Kája Kováčová
Event Manager

Dynamika růstu

Je skvělé sledovat dynamiku CzechCrunche. Jak roste, jak se z CC.cz stává lovebrand a formuje se ve větší redakci s mnohem zásadnější vizí. Donedávna se jednalo o úspěšný magazín, dnes je to rostoucí médium.

Umíš psát a baví tě to? Pojď k nám! Umíš grafiku? Pojď k nám! Umíš eventy a baví tě to? Pojď k nám! Můžeš tady dělat, co tě naplňuje, my ti svěříme agendu, kterou si vezmeš za svou. Nemáme žádná zajetá korporátní pravidla. Právě díky tomu nabízíme hodně příležitostí a dveře jsou tu otevřené téměř čemukoliv. Najdeš tu všudypřítomný potenciál, který jen čeká na svého ownera. Klíčová hodnota? Nadšenectví. Klíčový skill? Chuť dělat to, co tě baví a naplňuje. Potřebný mindset? Svoboda, otevřenost, odpovědnost.

CzechCrunch pro mě nikdy nebyl práce, spíš takový koníček. Od začátku mě bavil punkový přístup. Bylo to děláno s láskou ke startupové scéně. Rostlo nám to pod rukama, bavila mě jednoduchost, a když se CzechCrunch začal profesionalizovat, byl jsem hrdý, že jsem projekt pomáhal s klukama budovat.

Filip Houska, Redaktor/Social Media Manager

"Můj ultimátní cíl je, aby byl CzechCrunch mezi prvními kroky, které člověk udělá, když si ráno otevře počítač – otevře e-mail, Slack, další pracovní nástroje a taky CC.cz."

Michal Ptáček, Founder & CEO


        
          Václav Bedřich
        

        
          –
        

        
          Founder
Václav Bedřich
Founder

Baví nás, že děláme něco, co má dopad. Dokážeme ovlivňovat názory lidí a veřejné mínění. A baví nás to dělat formou pozitivního zpravodajství a ukazovat, že ne všechno je špatné. Našim kolegům zároveň dáváme možnost vymýšlet a realizovat cokoliv, co nám v této misi pomůže. Protože čím větší zásah budeme mít, tím větší to bude mít dopad.

Ondřej Holzman, Šéfredaktor

Prestiž a hrdost

CzechCrunch buď neznáš, anebo znáš. A pak ho miluješ. Za těch pár let, co jsme na trhu, jsme si kolem sebe ve startupovém světě vybudovali silné vazby a komunitu lidí, kteří nás mají rádi a my zase je. Když někomu v téhle bublině řekneš, že děláš pro CzechCrunch, většinou se mu rozsvítí oči. Lidé chtějí naše mikiny, sbírají samolepky a člověk je prostě hrdý na to, kde dělá. Startupy a zakladatelé, o kterých píšeme, jsou často naši kamarádi. Máme přístup k informacím a máme také jejich důvěru, protože vědí, že naším cílem je dělat svoji práci profesionálně. CzechCrunch má prestiž, která nám dokáže otevřít ty správné dveře.


        
          Láďa Vašek
Láďa Vašek

Jsme

Lovebrand

Jak navenek, tak uvnitř


        
          Jiří Svoboda
        

        
          –
        

        
          Redaktor
Jiří Svoboda
Redaktor

        
          Ondřej Holzman
        

        
          –
        

        
          Šéfredaktor
Ondřej Holzman
Šéfredaktor

Welcome you

O co nám jde? Vytvořit ten nejlepší redakční tým na české mediální scéně. A to tak, že dáme příležitost těm, kteří ji chtějí, a budeme se jeden od druhého učit a stavět na lidech, jejich názorech, nápadech a energii.

Snažíme se, abychom měli otevřenou firemní kulturu bez politikaření, bullshitu, zákulisních her a ideálně maximálně otevřenou všem bez ohledu na víru, vyznání, orientaci, počet psů nebo let v občance. Neříkáme, že jsme stoprocentní, spoustu věcí se při takovém růstu stále učíme a fuckupy se nám nevyhýbají, ale důležité je, že víme, jací chceme být. U nás by se měl každý cítit dobře, ať už je extrovert, introvert, mladý nováček i zkušený matador. Pojďme dělat skvělé médium, to pro začátek stačí.

Bootstrap Medium

Jsme nezávislí! Nemáme zahraniční matku, která by nám diktovala směr, nemáme investory, kteří by nám určovali počet prodaných komerčních článků, nejsme součástí většího mediálního domu. Nemáme tu nikoho, kdo by jakkoliv odkláněl výsledek. To, kde jsme, jsme si odpracovali. CzechCrunch stojí na hodinách a hodinách práce při škole, při jiném zaměstnání, po večerech a víkendech. To, že jsme se zařadili mezi nejvlivnější česká média bez cizí pomoci, je pro nás malý zázrak a jsme vůči tomu pokorní.

Svoboda je hodnota, kterou ctíme a chceme se jí v naší tvorbě držet.


"CzechCrunch je svěží a moderní projekt. Lidé se chtějí podílet na tom, aby byl pořád cool. A líbí se mi, že z něj nechceme dělat korporátní mediální dům."

Filip Houska, Redaktor/Social Media Manager

Firemní kulturu? V úterý!

My máme vlastně každé úterý team building. A máme to rádi. Většinu týdne tu nejsme všichni, někdo je na rozhovorech, další připravují eventy, redaktoři píšou z domova nebo z terénu, ale v úterý, kdy máme poradu, je z našeho kanclu bzučící úl. Každý týden nás to stáhne k sobě, vidíš tu synergii, rodící se projekty a týmovou dynamiku. Jak si lidi pomáhají, jak se domlouvají na společných tématech.

Hodně si vážím toho, že jsem našla místo, kde se cítím dobře. Nemusím se za nic stydět, můžu bez obav říct svůj názor a vím, že ho tým respektuje. A i když tady máme období, kdy je práce nad hlavu, tohle je moc příjemný pocit a jsem ráda, že to takhle funguje.

Adriana Lejsková, People Ops & Office

Profesionalita, která překvapí

Hodně nováčků, kteří k nám přijdou, je překvapených mírou pečlivosti, detailu a množstvím práce a úsilí, které je za každým článkem či projektem. To je naše jedinečnost, tím se chceme odlišit od ostatních. Děláme to po svém, nejsme přeposílači tiskových zpráv, nejsme překladači článků ze zahraničí, ale jsme lidi, které baví poctivá novinařina, moderní přístup k práci, technologie. Moc dobře si uvědomujeme, že abychom uspěli, musíme vždycky přidat. Protože co si neodpracujeme, to nemáme. U lidí hledáme zodpovědnost a proaktivní přístup. Prostě otevřené hlavy, které chtějí něco víc jak od života, tak od práce. A nespokojí se s průměrným výsledkem.

„S Michalem a Václavem jsme si řekli, že chceme médium, na jehož rozvoji se může podílet kdokoliv, kdo bude mít zájem a zápal a nebude to pro něj jen nudné zaměstnání. Zní to sice jako klišé, ale baví mě, že věci děláme jinak, protože se nám to jednak vrací a jednak to na mediálním trhu není úplně běžné. Je to o jiném smýšlení, startupové mentalitě a svobodě dělat věci po svém.

Jsem přesvědčený, že CzechCrunch je pro lidi, kteří chtějí rozvíjet vlastní nápady a my jim klidně dáme na starost půlku firmy a potřebný budget, ale jde o to, že to musí dotáhnout k výsledku.

Byť máme před sebou pořád dlouhou cestu a jsme vlastně pořád na začátku, myslím, že můžeme být hrdí na to, kde jsme. Teď jsme v přelomové fázi, protože se otevírají další možnosti, jak se zlepšovat a růst.“

Ondřej Holzman, Šéfredaktor

„CzechCrunch začal v roce 2013, kdy se začaly startupy objevovat na tuzemské scéně a začalo se o nich hodně mluvit. Mně se tenkrát líbila hláška, že když byla v USA zlatá horečka, tak nejlepší byznys byl prodávat zlatokopům lopaty. A tak jsem si řekl – všichni teď budou tvořit startupy a já o tom budu psát. Nebyl za tím nijak promyšlený byznys plán, ale malými krůčky jsme se zlepšovali a rostli, byl to přirozený vývoj. Jde nám o to, aby se každý snažil maximalizovat své silné stránky a upozadit ty slabé. Moje silná stránka je out of the box přemýšlení a vidět věci z vyšší perspektivy.

Přeji si, abychom si zachovali prostředí, kde se může chybovat. Já sám udělám dvacet chyb denně, ale snažím se z nich poučit. Ideální prostředí pro mě je, když v něm není defenzivní ego, které blokuje debatu. Co se teď s Václavem snažíme omezit, je mikromanagement – byli jsme zvyklí si dělat věci sami, teď už máme tým, který má přes dvacet členů, tak jsme v procesu učení se. Chceme, aby k nám přicházeli nadšenci, kteří něco umí. A aby je to tady bavilo.“

Michal Ptáček, Founder & CEO

„První čtyři roky jsme to s Michalem mnohdy nechávali plynout, CzechCrunch rostl organicky a my museli kvůli penězům mít každý jinou práci vedle. Najednou si ale uvědomíš, že už to není sranda projekt. Museli jsme vybrat cestu a ve správný moment jsme zvolili CzechCrunch jako reálný byznys.

Spoustu věcí jsme dělali za pochodu. Přemýšleli jsme nad tím, co nabídnout lidem, které chceme, protože jsme neměli na to, abychom tehdy přebili ostatní média penězi. Tak jsme začali vytvářet něco unikátního a lidem nabízeli možnost podílet se na růstu. A to platí dodnes. Možná ještě víc než dřív, protože teď víme, za čím jdeme. Zároveň je vše ale teprve před námi.“

Václav Bedřich, Founder


        
          Eliška Nová
        

        
          –
        

        
          Redaktorka
Eliška Nová
Redaktorka

CzechCrunch je prostor

Prostor pro Tebe

Mnoho rozměrů, hloubka, šíře, přesah a dopad. Prostor pro jednotlivce, spolupráci, technologie, trendy a nové myšlenky. Prostor pro neotřelé přístupy a zkoušky, co před tebou ještě nikdo nezkusil, kancelář v Karlíně, prostor pro psy a kamarády. Prostor pro setkávání, komunitu, startupy a foundery, prostor pro byznys, prostor pro otevřenost, názory. Prostor pro hledání pravdy a toho nejlepšího obsahu. Prostor pro růst, učení se, rozvoj a zábavu. Prostor, kde se brainstormuje nahlas a kde nápad vyklíčí k realizaci během porady. Prostor pro šikovné lidi, prostor pro otevřené hlavy, introverty, extroverty, vědce a lidi, co milují společnou zábavu. Prostor pro černou i bílou.

CzechCrunch

Najdeš nás v Karlíně, přímo v Paláci Karlín u zastávky metra Křižíkova. Skvělá, krásná a prosvětlená kancelář a velká terasa, kde můžeš pracovat, obědvat nebo jen tak odpočívat. Dobrá káva je základ, lednice plná skvělých drinků bonus. Tak se za námi zastav!

CzechCrunch není pro lidi, kteří mají nezdravé ambice a chtějí jen šplhat po žebříku. Všichni tady ho vnímáme jako ambiciózní projekt. A pro lidi, kteří v médiích již něco zažili, je to zajímavá možnost přičichnout ke startupovému světu a být u něčeho, co teprve vzniká.

Luboš Kreč, Redaktor

„My jsme CzechCrunch vždy prodávali tím, že jsme unikátní na trhu, že je tady obří potenciál růstu a lidé budou benefitovat z toho, že jsou u startu. Na druhou stranu se museli smířit s tím, že se to může každý rok proměnit.“

Václav Bedřich, Founder

V CzechCrunchi se mi otevřela cesta psát víc o architektuře a životním prostředí. Snažila jsem se to dělat i v předešlých pracích, ale ne vždy byl o tato témata zájem. Prostor psát o tom, co mě zajímá, je pro mě velké plus.

Eliška Nová, Redaktorka

Koncentrace lidí s přesahem 

Úspěch firem vždy záleží na lidech. Slýcháme to od Tomáše Bati až po Simona Sinka. Lidi nejde z rovnice odstranit a váš projekt bude tak kvalitní, jak kvalitní bude tým, který jej realizuje. V médiích to platí dvojnásob, protože obsah se tvoří každý den, celý den v zasedačkách, na obědech, schůzkách a jde v podstatě o tři ingredience. Tou první je chuť jít dělat to nejlepší, odvést co nejkvalitnější práci. Druhou ingrediencí je míra ponoru do daných témat a odhodlání jít do daných témat hlouběji a dál. Tou třetí a nejpodstatnější ingrediencí je kumulovaný přesah celého týmu. Protože ten určuje, jak zajímavý bude výsledek a co nakonec svým čtenářům přinesete. Najdete tu lidi, kteří mají všechny tři přísady v tom správném mixu.


Od kávovaru k realizaci

Jsme malý tým a jsme na jednom patře všichni vedle sebe. Potkáváme se u kávy, na terase a dole v EMA espresso baru (konečně nejlepší kavárna dva kroky od kanceláře!).

Na jednom konci kanceláře vznikne nápad a za chvíli se na druhé straně v zasedačce začne rozvíjet a vymýšlet jeho realizace. V takhle malém týmu, který je neustále propojený, můžete mít velmi rychlou odezvu na cokoliv, co děláte. Můžeme tak reagovat na novinky ve světě, ihned si ověřit, jestli to, co jsme vymysleli, není blbost a dál tím neztrácet čas. Vidíme si do talířů, notebooků a životů, záleží nám na tom, aby CzechCrunch byl tým lidí, kteří mají společný cíl a chtějí se prací bavit. Zatím to vypadá, že se daří.

Přidej se!