Řídíme se jednoduchým principem, a sice prezentujeme jen ty firmy, do kterých bychom s klidným srdcem poslali pracovat své kamarády. Těmto firmám pomáháme na pracovním trhu vyniknout mezi ostatními.

COCUMA je pracovním portálem pro lidi, kteří nechtějí chodit do práce jen pro výplatu a komunitou pro firmy, které mají jasno v tom, kam směřují.

Buďte v dobré společnosti

Kouzlo a osobnost každé firmy se skrývá v tom, jak funguje uvnitř. Ne v tom, co dělá, ale „jak“ to dělá.

Proto prezentujeme firmy prostřednictvím jejich lídrů, pracovního prostředí, vize a způsobu práce. Věříme, že lidé, kteří chtějí od života a i od své práce víc, než jen výplatu, přestávají hledat práci skrze inzeráty. Hledají přímo firmy a vybírají si ty, ve kterých se jim bude líbit prostředí, styl práce a dokáží v nich uplatnit to nejlepší, co umí.

COCUMA přístup

Popisujeme, jak fungujete

Hodnoty, vize, prostředí, vztahy, DNA firmy a její identita – to přitahuje víc než palba benefitů. Dnes už nestačí říkat, co děláte. Vaše současné i budoucí kolegy mnohem více zajímá „jak a proč“ to děláte. Lidé si mohou vybrat, buď budou pracovat pro nějakou firmu nebo pro skvělou firmu, která se nebojí a mluví o sobě otevřeně a autenticky, protože jednoduše nemá, co by skrývala. Naopak může mnoho ukázat.

Vše tvoříme sami na základě hlubokého pochopení toho, jak to u vás funguje

Neděláme zkratky, neusnadňujeme si práci. Vše je o velmi individuálním přístupu. Nikdy neukazujeme texty, které máte na stránkách, anebo jste je sami připravili. Vytváříme vždy nový obsah, který odráží nadhled, který máme jako externisté a zároveň vhled, který získáme díky mnoha hodinám rozhovorů s vašimi lidmi. Každý firemní profil vychází z mnoha hodin seznamování se s vaší firmou a každý je díky obsahu jedinečný.

Organická návštevnost přináší nejlepší kandidáty

Návštevnost nenakupujeme. Kanály, které používáme k šíření, jsou zejména vaše sociální sítě. Firmy, které šíří svůj profil a pracovní příležitosti, využívají COCUMA profil, jak jsme jej postavili. Učíme firmy, aby více využívaly doporučení vlastních lidí. Neprodáváme vám portál s obří návštěvností, ale nástroj, kterým se odlišíte od ostatních a odprezentujete autenticky svou firemní kulturu v každém jednom inzerátu. Máme nejkreativnější inzeráty na trhu, protože generace Z bude chtít vizuální obsah.

Popisujeme, co jsme našli a je pro uchazeče na trhu práce podstatné

Díky autentickému zachycení firemní kultury, kandidáti vědí, do čeho jdou, a vybírají si vás, protože jim vyhovuje vaše prostředí a styl práce. Když to nevyhovuje, je to v pořádku. Nepřesvědčujeme je. Stejně by to nefungovalo, protože sami vědí, co od práce chtějí. Naopak si myslíme, že pokud někdo do nějaké firmy po přečtení vašeho profilu nenastoupí, je to naprosto v pořádku a to nejlepší pro obě strany. Umíme vytáhnout a odprezentovat jedinečnost a přidanou hodnotu právě vaší firemní kultury.

Firmy, které prezentujeme, si pečlivě vybíráme

Jsme výběrový koncept. Něco jako Michelinská hvězda v gastronomii. Spolupracujeme s firmami, kterým věříme, že jsou pro ně lidé důležitým kapitálem, které jsou férové a etické a které nabízí smysluplnou práci a ne jen „zaměstnání“. Takové firmy potom nadšeně propagujeme a pomáháme jim vyniknout.

Nepopisujeme, co děláte a co nabízíte

Věříme, že tento přístup je už překonáný a že hledání práce by mělo fungovat obráceně. Lidem už nestačí sepsat do odrážek, jaké vzdělání a praxi požadujete a jaké benefity na oplátku nabízíte. Nastupující generace Z se na práci dívá úplně jinak a je potřeba se tomu přizpůsobit.

Nepřebíráme vaše marketingové texty a fotografie

HR marketing je další překonaný přístup. Fotky prázdných kanceláří nebo týmu někde v americké centrále už netáhnou. Máme více než 20leté zkušenosti z oblasti recruitmentu, sledujeme trendy a víme, jak zaujmout ty správné lidi a ukázat jim, proč mají s vámi spojit svou pracovní budoucnost. Všechny detaily tvoříme a skládáme je tak, aby vytvářely plastický obraz firemní kultury, firemního prostředí a její atmosféry. Hledáme příběhy a ty vyprávíme.

Nemáme stovky tisíc návštěv. Víc kandidátů neznamená lepší výsledky.

Nezajímá nás kvantita, nepotřebujeme argument typu „dodáme vám desítky kandidátů“, protože tím zahltíme vaše lidi. Naším cílem je kvalita. Jsme přesvědčeni, že je lepší vybírat z méně kandidátů, ale velmi kvalitních, kteří chtějí jít za vámi. Většina COCUMA firem se shoduje, že díky nám získává rozhodně lepší kandidáty.

Nepřibarvujeme, nelakujeme na růžovo

Neděláme PR, neděláme reklamu ani vylhaný marketing dvacátého století. Dokonce už ani employer branding. Naším principem je nový trend, který podporuje autenticitu a opravdovost. Říkáme mu Zážitek zaměstnance. Ukazujeme firmu a její prostředí takové, jaké doopravdy je. Využíváme vašich lidí k tomu, aby to potvrdili. Dostaneme se u vás do hloubky. Ale není třeba se bát. Jsme trpěliví, přizpůsobiví a maximálně citliví k lidem i prostředí.

Nejedeme na objem a cíl není být největším portálem

Naším cílem není exit ani souboj s největšími pracovními portály. Ani nám nejde o to, abychom rychle naškálovali a náš projekt prodali do zahraničí. Naše cesta je jiná. Chceme skvělým firmám pomáhat a dávat prostor firemním kulturám, které si zaslouží být vidět. Chceme vytvořit jedinečnou komunitu chytrých lidí i firem, které se u nás potkají a mohou spolupracovat. Chceme inspirovat celý pracovní trh ke změně a firmám, které o to stojí, předávat naše know-how. Pracujeme pro lídry, kteří jsou hrdí na své týmy, pro týmy, které jsou hrdé na své výsledky, a pro lidi, kteří jsou hrdí na své hodnoty.

Zaujali jsme vás?

Vše, co děláme, děláme proto, že v tom vidíme smysl.

Rozhodli jsme se pro opravdovost, autenticitu a dlouhodobé vztahy, které stavíme na důvěře a spolupráci. 

Proto stavíme komunitu firem, které podnikají, protože je to baví a ne protože musí. Inspirujeme naším přístupem firmy k novým formám při hledání kolegů. Pracovní trh inspirujeme ke slušnosti, respektu a kreativitě. Vadí nám, že 8 z 10 lidí podle Gallup Survey nemá rádo svoji práci a jsme přesvědčeni, že je to tím, že ve své práci nevidí smysl a nejsou součástí stejně naladěného společenství. Chceme, aby si lidé vybírali lidi ve firmě, její produkt a vizi, kterou má, a ne jenom zaměstnání pro výplatu.

Na čem stavíme tvorbu profilu a co vás čeká

Profilem představujeme, co ve firmě váš budoucí kolega či kolegyně opravdu najdou, a zároveň popíšeme, co v ní budou hledat marně. Vše tvoříme na základě hlubokého pochopení toho, jak to u vás ve firmě skutečně funguje.


1. Nejprve vás potřebujeme poznat skrze rozhovory

Strávíme u vás mnoho hodin rozhovory se zaměstnanci napříč všemi odděleními. Chceme znát motivaci lidí, chceme vědět, co by o vaší firmě řekli ve dvě ráno na baru. Chceme znát váš způsob práce, komunikační kanály a nálady majitele. Záměrně si vybíráme šťouraly, ambasadory, tahouny, ale i nováčky.

2. Zamyslíme se nad tím, jak vás nejlépe prezentovat - připravujeme scénáře

Potřebujeme, aby na profilu firmy byli vidět ti, kteří mají být vidět (majitelé, tým lídři, recruiteři, nejlepší programátoři, nadšení markeťáci, skvělí byznys developeři). Shrnuto, lidé, kteří mají k firmě vztah a kteří dokáží mluvit o konkrétních detailech. Z osobních rozhovorů vytáhneme oblasti, které jednotliví lidé mají „v srdci“. Protože se jim o tom dobře mluví a také tomu věří. A z toho poskládáme scénáře videomedailonků.

3. Fotíme, točíme videa a sbíráme vizuální materiál

Styl, který nám jde nejlépe, můžeme nazvat jako „Office street art“. Pro focení nestylizujeme do žádných nepřirozených instalací a nepotřebujeme mít extra uklizeno ani pouze usměvavé lidi. Fotíme každodenní firemní život, fotíme interakce, fotíme detaily, vaše knihy v knihovně, fotíme soustředěnost i debatu a samozřejmě usměvavé týmy i nadšence v kuchyňkách. Chceme zkrátka ukázat vaše prostředí, jaké doopravdy je, a připravit vám dostatek vizuálního materiálu na celý rok. 

4. Stavíme profil s citem a jak nejlépe dovedeme

Díky hloubkovým rozhovorům a zážitkům při natáčení a focení, máme dostatek materiálu k popisu firmy. Některé firmy prezentujeme více vizuálně, některé více textem. V některých se více zaměřujeme na hodnoty, jinde na způsob práce. Snažíme se, aby každá firma, kterou prezentujeme, byla v profilu poznat a to nejen vizuálně, ale i obsahově. Zároveň hodně dbáme na to, abychom se neopakovali a nesklouzávali ke klišé a slovním výplním.

5. Profil je výsledek společné práce, a proto finále ladíme společně

Každý profil je výsledkem naší vzájemné spolupráce. Vy nám pomáháte při focení, natáčení i vaší otevřeností a sdílením. První draft vám posíláme k náhledu, a pak společně sedíme nad jednotlivými odstavci, fotografiemi a celém layoutu. Z výsledku musíme být nadšení, jak my, tak vy. A hlavně vaši kolegové, protože jedině tak jej budou sdílet a doporučovat.

6. Publikujeme a to je pro nás vždy takový malý svátek

Jsme nadšení každou novou firmou, která se k nám přidá a my ji můžeme ukázat světu. V první fázi, hned po publikování, promujeme vaší společnost na našich sociálních sítích a na LinkedIn profilu Petra Skondrojanise, který má již tisíce sledujících. My šíříme vaši jedinečnost na trhu a skrze další aktivity vám pomáháme budovat ještě lepší firmu. 

Křest profilu Klepierre Management
Křest profilu Klepierre Management

Při tvorbě profilu se pravděpodobně potkáte se Skondrem, Michalem a Jankou

Nejsme projekt, který, aby ušetřil na tvorbě, by si najímal studenty a začínající fotografy. Naopak, je pro nás charakteristické, že s firmami spolupracují lidé, kteří věří COCUMA myšlence a mají dostatečnou expertízu k pochopení vaší firmy.

Petr Skondr

CEO a zakladatel COCUMA. V oblasti HR působí přes 26 let a posledních 5 let ho fascinuje firemní kultura a lidé v organizacích. Je to člověk, který je neustále mezi lidmi. Potkáte ho buď ve firmě při rozhovorech, při přednáškách o firemní kultuře, nebo při mentoringu lídrů a týmů.


        
          Petr Skondr
        

        
          –
        

        
          Co-founder of COCUMA
Petr Skondr
Co-founder of COCUMA

Janka Orlovská

Janka před COCUMA psala články, kterým vlastně sama moc nevěřila. U nás zjistila, že když se může potkávat s lidmi, kteří mají opravdu rádi, co dělají, tak jí to maximálně obohacuje. V tandemu s Michalem nebo Skondrem zkoumá firmy, připravuje obsah a věnuje se obnovám profilů.


        
          Janka Orlovská
        

        
          –
        

        
          Spolutvůrce obsahu na COCUMA
Janka Orlovská
Spolutvůrce obsahu na COCUMA

Michal Poppe

Michal spoluvlastnil digitální webovou agenturu, ale jeho vášní je udržitelnost a raw životní styl. Přestěhoval se do Zlína a se svou ženou provozují bezobalový obchod. Ke COCUMA se přidal, protože ho baví opravdovost, se kterou firmy prezentujeme i to, že si je vybíráme.


        
          Michal Poppe
        

        
          –
        

        
          Spolutvůrce obsahu na COCUMA
Michal Poppe
Spolutvůrce obsahu na COCUMA
První uzavřené setkání cocuma firem hostil Eyelevel a bylo to skvělé.
První uzavřené setkání cocuma firem hostil Eyelevel a bylo to skvělé.
Radost z dobrýho záběru
Radost z dobrýho záběru
Skondr & Yemi. Jestli nás něco baví fakt hodně, tak jsou to rozhovory s lidmi uvnitř firem.
Skondr & Yemi. Jestli nás něco baví fakt hodně, tak jsou to rozhovory s lidmi uvnitř firem.
Michal Poppe a Mirka Lukáčová vítají účastníky Culture Rocks
Michal Poppe a Mirka Lukáčová vítají účastníky Culture Rocks
Janka Orlovská a její nadšení z posledního coco meetupu
Janka Orlovská a její nadšení z posledního coco meetupu
Petr Vágner - kreativec, který postavil první design COCUMA, a dodnes fotí vše, co děláme
Petr Vágner - kreativec, který postavil první design COCUMA, a dodnes fotí vše, co děláme
Michal Poppe
Michal Poppe

Profilem to nekončí, ale teprve začíná

Propojujeme COCUMA firmy ve funkční komunitu

Budujeme komunitu, ve které se mohou setkávat COCUMA firmy a předávat si zkušenosti z cesty za skvělou firemní kulturou, angažovanými zaměstnanci a prostředím, kde respekt k individualitě je víc než rychlé peníze.


Culture Rocks

Pořádáme jedinečné Talkshow konference, na kterých s lídry firem prezentujeme přístupy, které jsme si v jednotlivých firmách zamilovali a které chceme šířit do světa. Naše poslání vnímáme v inspiraci všech lidí, kteří chtějí stavět lepší firmy.

Jsme nadšení, když můžeme ukázat principy firem, které fungují na lidském přístupu a hodnotách, dle kterých se opravdu řídí, a uvědomují si dopady svých rozhodnutí. Věříme, že každá firma má obrovskou možnost zlepšovat životy svých zaměstnanců.

Poslední setkání COCUMA firem v Nano Energies a after party na střeše jedinečné kancelářské budovy DRN
Poslední setkání COCUMA firem v Nano Energies a after party na střeše jedinečné kancelářské budovy DRN

Know-how online

Každých 14 dnů vybereme z COCUMA komunity jednoho experta na zajímavé téma. Například z oblasti marketingu nebo sales a popovídáme si s ním. Rozhovor vždy streamujeme do COCUMA firem. Pustit ho tak můžete třeba celému marketingovému oddělení. Je to jen pro COCUMA firmy a je to naše cesta, jak vzdělávat vaše lidi a umožnit propojení vašich profesionálů s dalšími profesionály.

Live stream z coworking space OPERO
Live stream z coworking space OPERO

Pravidelné aktualizace obsahu po celý rok

Naším cílem není udělat profil, a pak vám jednou ročně poslat fakturu a občas aktualizovat texty. Naším cílem je, abyste měli perfektní nástroj, který je v každém momentu aktuální a funkční. Proto, kdykoliv se přestěhujete, přijdeme a nafotíme vám nové kanceláře nehledě na to, že není období obnovy licence. Když vám přijde do firmy někdo, koho chcete připojit na profil, přijdeme a natočíme nové video. Samozřejmě, že to má své limity a měnit každý měsíc profil nebudeme, ale je pro nás důležité, aby vaše prezentace byla funkční, aktuální a stále skvělá. 

Právě aktualizujeme STRV ... vleže
Právě aktualizujeme STRV ... vleže

BUĎTE V DOBRÉ SPOLEČNOSTI

Pro nás to byla otázka prestiže. Pokud chceme ukázat, že je humancraft dobrá firma, bylo jednoznačné, že se musíme objevit na COCUMA.

David Fojtík, Co-Founder / Managing Partner

COCUMA je pro mě platforma pro firmy s lidskou tváří, pohodovou atmosférou a vysokými ambicemi.

Lucia Patoprstá, HR Director v Bonami

Od začátku ve mne název COCUMA evokovalo spíše význam podobný anglickému Cocoon. Obrazově vidím strom, na kterém jsou zavěšeny hnízda/kukly firem, ze kterých vylétají krásní motýli a ptáci/projekty. Ta symbolika mi sedí, protože kdo na COCUMU zavítá, musí být nutně zaskočen kulturou a estetikou, která nás všechny, visící na tom stromě, spojuje, jak jsem to cítil při našem posledním setkaní na Coco Meetupu.

Petr Rokůsek, Nano Energies Founder

Když jsme začali s COCUMA spolupracovat, tak EYELEVEL nikdo moc neznal. Ona nám zásadně pomohla rozšířit povědomí o tom, kdo jsme a jaké máme hodnoty. I když nebyla hlavním zdrojem kandidátů, to byl stále portál Jobs.cz, tak ti, co přišli z COCUMA, byli ti, co k nám zapadli. A těm, co přicházeli z jiných portálů, jsme stejně náš profil posílali k nahlédnutí, aby věděli, kam se hlásí.

Dominika Mýtná, Global HR Director v EYELEVEL

Pricing! Kolik to vlastně stojí?

Když už transparentnost, tak všude. Aneb nejedeme slevovou kulturu.

Nemohli bychom prosazovat transparentnost, kdybychom sami fungovali na principu různých cen pro různé zákazníky. Máme otevřený ceník. Ceny jednotlivých profilů jsme odvodili od množství práce, kterou s danou velikostí profilu máme. Neziskovky to mají za polovic a máme pár barterů, ale minimálně. Víme, že za stanovenou cenu dostanete perfektní kvalitu. A to ve všech ohledech.

Co získáte vždycky, nehledě na velikost profilu? Zkrátka, co je vždy automaticky součástí naší společné domluvy?

Dáme vám skvělý nástroj

  • Náš COCUMA Page builder je perfektním nástrojem pro tvorbu těch nejkreativnějších inzerátů. Bude radost je publikovat. 
  • Skvělé fotky od Petra Vágnera, které jsou lety praxe vypilované k dokonalosti. A můžete je využívat i na svých sociálních sítích i kariérních stránkách. 
  • Neomezené množství inzerátů a každý je zdarma (mimo super jobů).
  • Super jobs - možnost inzerovat pozice prostřednictvím mikrostránky, do které můžete vložit cokoliv. Opravdu cokoliv (kromě nelegálního obsahu).

Poradíme vám, jak být ještě lepší

  • Součástí profilu je následná konzultace nad tím, co jsme u vás zjistili. 
  • Poradíme vám, co posilovat, na co se zaměřit a na co můžete své budoucí kolegy lákat, protože se na tom shodli všichni při rozhovorech.
  • Vedle toho vám ukážeme na vaše slabá místa. Drobné nedostatky, které když odstraníte, tak to bude perfektní. Často vidíme věci jinak a vidíme jich víc, protože jsme přišli zvenčí. 
  • Umíme poradit. Navštívili jsme spoustu skvělých firem a viděli mnoho přístupů k různým HR tématům. Poradíme vám ten nejlepší přístup pro vás. 

Jste součástí komunity jedinečných firem

  • Už jsme to psali výše. COCUMA je výběrovým portálem a vy získáte takový pomyslný badge prověřené firemní kultury.
  • Propojujeme vás mezi sebou, protože rádi vidíme, když lidé se stejnými hodnotami spolupracují. 
  • Pořádáme akce, které jsou cílené na networking mezi COCUMA firmami a podporujeme „naše“ firmy i v různých jiných komunitách.
  • Budete v dobré společnosti a to je k nezaplacení.

Profil velikosti S

Do Ska se vejdou firmy a týmy do 30 lidí, kteří spolu sedí na jedné adrese (kanceláře nebo coworking space).

Co je obsahem profilu:

  • Perfektní profilová stránka - Prezentace vaší firmy, že na firmu budete opravdu hrdí. Ukážeme vám, co jste vybudovali.
  • Autorské texty - Autentický popis vaší firemní kultury.
  • 4 videa - Medailonky členů týmu, kteří představují vizi firmy, její jedinečnost a důvod, proč se k firmě připojili.
  • Autorské fotografie - A ne jen tak ledajaké, ale od Petra Vágnera. A ty mají koule. Dostanete jich minimálně 30.
  • Postaveno na zkušenosti - Realizace profilu je postavena na 10 až 16 detailních (jeden na jednoho) hodinových rozhovorech s lídry a lidmi, kteří firmu/tým reprezentují.
  • Cena za tvorbu a rok provozování licence

    60 000 CZK

    Cena za prodloužení prezentace profilu o další rok: 24 000 CZK

    Příklad profilu velikosti S: Renomia Digital Services

    Profil velikosti M

    Mko sedí firmám, které mají do 100 lidí v jedné nebo více lokalitách.

    Co je obsahem profilu:

  • Perfektní profilová stránka - Prezentaci vaší firmy, že na firmu budete opravdu hrdí. Ukážeme vám, co jste vybudovali.
  • Autorské texty - Autentický popis vaší firemní kultury.
  • 7 videí - 7 medailonků členů týmu, kteří představují vizi firmy, její jedinečnost a důvod, proč se k firmě připojili.
  • Autorské fotografie - Hromadu fotografií ze všech lokalit od Petra Vágnera. Fotky můžete využít na vaše kariérní stránky nebo sociální sítě.
  • Postaveno na zkušenosti - Realizace profilu je postavena na 15 až 30 detailních (jeden na jednoho) hodinových rozhovorech s lídry a lidmi, kteří firmu/tým reprezentují.
  • Co jsme našli - Počet rozhovorů umožňuje zjistit určité vzorce, které firmu ovlivňují nebo mohou ovlivnit. My vám je hezky přehledně v prezentaci představíme.
  • Cena za tvorbu a rok provozování licence

    120 000 CZK

    Cena za prodloužení prezentace profilu o další rok: 60 000 CZK

    Příklad profilu velikosti M: BP Lumen

    Profil velikosti L

    Je to Large pro Large firmy, které mají nad 100 kolegů, pracujících v různých lokalitách v ČR.

    Co je obsahem profilu:

  • Perfektní profilová stránka - Prezentace vaší firmy, že na firmu budete opravdu hrdí! Dáme vám do ruky argumenty, proč je vaše firma skvělá.
  • Autorské texty - Autentický popis vaší firemní kultury, ale i jednotlivých týmů. Velké firmy jsou už o mikro kulturách.
  • 12 a více videí - 12 nebo, pokud je to potřeba, více medailonků členů týmu, kteří představují vizi firmy, její jedinečnost a důvod, proč se k firmě připojit.
  • Autorské fotografie - Hromadu fotografií od člověka, který s námi fotí lidi ve firmách od našeho vzniku. Nafotíme vám nejen kanceláře, ale i „All hands meeting“ nebo večerní „Gaming night“. Fotky můžete využít na vaše kariérní stránky nebo sociální sítě.
  • Postaveno na zkušenosti - Realizace profilu je postavena na minimálně 30 detailních (jeden na jednoho) hodinových rozhovorech s lídry a lidmi, kteří firmu/tým reprezentují.
  • Co jsme našli - detailně - Počet rozhovorů umožňuje zjistit určité vzorce, které firmu ovlivňují nebo mohou ovlivnit. My vám je hezky přehledně v prezentaci představíme a připravíme vám k nim nápady, jak s firmou pracovat.
  • Cena za tvorbu a rok provozování licence

    230 000 CZK

    Cena za prodloužení prezentace profilu o další rok: 138 000 CZK

    Příklad profilu velikosti L: Decathlon ČR

    Chcete víc? OK, máme pro vás XLko!

    Šijeme na míru! Profil je určený pro firmy v ČR i v zahraničí, které chtějí do profilu připravit další kreativní prvky, nafotit kanceláře v jiných zemích, vytvořit grafické vizuály, natočit video z teambuildingu nebo připravit prezentaci k firemní kultuře na výjezdním zasedání. Prostě všechno, na co jste mysleli a báli jste si o to říct.

    Co je obsahem profilu:

  • Perfektní profilová stránka - Prezentaci vaší firmy, že na firmu budete opravdu hrdí! Dáme vám do ruky argumenty, proč je vaše firma skvělá.
  • Autorské texty - Autentický popis vaší firemní kultury, ale i jednotlivých týmů a příprava textů k jednotlivým lidem z firmy.
  • Neomezeně (s mírou) videí - Videomedailonků členů týmu natočíme, kolik budeme potřebovat, abychom obsáhli požadavky a například připravili materiály k inzerátům. Lidé z firmy, kteří autenticky představují vizi firmy, její jedinečnost a důvod, proč se k firmě připojit, jsou prostě tahák.
  • Autorské fotografie - Ještě větší hromadu fotografií od Petra Vágnera. Nafotíme vám všechno, co bude potřeba ke splnění zadání. Od kanceláří až po vaše výjezdní zasedání nebo teambuilding v Rakousku. Připravíme vám profilové fotografie na LinkedIn nebo produktové fotky nejnovější verze vašeho produktu. Fotky můžete využít na vaše kariérní stránky nebo sociální sítě a součástí XL profilu je i komerční licence. S fotkami tedy můžete nakládat libovolně, třeba s nimi vytapetovat Nuselák.
  • Postaveno na zkušenosti - Realizace profilu je postavena na minimálně 60 detailních (jeden na jednoho) hodinových rozhovorech s lídry a lidmi, kteří firmu/tým reprezentují.
  • Co jsme našli - workshop - Nejen, že vám řekneme, co jsme našli a připravíme vám perfektní prezentaci, ale jeden den s vámi budeme hledat řešení a nové směry, jak témata posunout.
  • Cena za tvorbu a rok provozování licence

    Začínáme na 300 000 CZK

    Cena za prodloužení prezentace profilu o další rok: 60 % pořizovací ceny CZK

    Příklad profilu velikosti XL: EYELEVEL

    Příklad další tvorby související s profilem: Speciální inzerát s videem pro potřeby hledání globálního marketingového ředitele (pozice byla úspěšně obsazena)

    Přidáte se k nám?

    Petr Skondrojanis +420 777 774 550

    Jan Oškrdal +420 608 608 316

    Výsledky výzkumu mezi našimi zákazníky