RENOMIA Digital Services

RENOMIA Digital Services

RENOMIA Digital Services je tým, jehož hlavním cílem je digitalizace trhu pojišťovnictví. RDS vznikl uvnitř skupiny RENOMIA a.s., která je dnes již mezinárodní skupinou. RENOMIA je partnerem těch největších pojišťoven na trhu. V oblasti pojišťovnictví a risk managementu je předním hráčem, který má sílu trh nasměrovat. Produkty, které vzniknou v dílně skupiny RENOMIA, ovlivňují celý směr oboru v Česku i v dalších zemích střední a východní Evropy. Díky tomu ambice RDS (RENOMIA Digital Services) týmu sahají daleko za české a slovenské hranice. Cílem RDS je, s využitím nejnovějších technologií a digitálních nástrojů, zbořit mnoho mýtů, tabu a zažitých vzorců, které obor pojišťovnictví brzdí. To, co je pro RDS tým charakteristické, je právě síla značky a neformální technologický přístup profesionálů, kteří přišli proměnit jeden tradiční obor.  

Nabídka příležitostí 3

Nejsme žádný moloch, ale rychlá moderní firma, která v zájmu svých klientů zjednodušuje, zpřehledňuje, digitalizuje, je agilní a přitom všem si zachovává lidský přístup.

Pavel Nepala. Managing Partner RENOMIA

Pavel Nepala & Julo Ferianc
Pavel Nepala & Julo Ferianc

        
          Pavel Nepala
        

        
          –
        

        
          Managing Partner at Renomia
Pavel Nepala
Managing Partner at Renomia

Rozhodnutí pohnout trhem

Uvnitř firmy s 25letou tradicí, jejíž přidanou hodnotou je profesionalita, dlouhodobé vztahy a udržitelný přístup k byznysu, roste mladý tým, který přináší nové způsoby v uvažování, prototypování a definování cílů i jejich realizaci. 

Za obrovské podpory celého vedení RENOMIA vytváříme nejen nové produkty a služby pro naše klienty, ale vydáváme se po cestě, na jejímž konci má být moderní, digitální, agilní a mnohem rychlejší RENOMIA, která při zachování individuální péče a lidského přístupu, přinese nový styl do oboru, který si digitalizaci zaslouží. Součástí vize není jen pomoci vlastnímu postavení, ale vytvořit platformu, která pomůže roztlačit trh pojišťovnictví směrem k 21. století. 

Spousta tvůrčí práce, která může mít dopad na celé odvětví

Tým, který je teď přesně potřeba

Tým RDS je velmi mladý, Není zatížený standardy pojišťovnictví a má chuť obstát u velké výzvy. Tým vznikl na základě potřeby, kterou definuje trh a rychlá dynamická doba. Vstupujeme do prostředí, kde vládnou tabulky, kde většina lidí staví na osobních vztazích a technologiím nedůvěřuje. Do takového prostředí přichází skupina lidí, kteří fungují na sociálních sítích, komunikují přes Slack, data ukládají v cloudu a rozhodli se inovovat jedno z nejkonzervativnějších odvětví. Proč? Protože takoví už dnes jsou i naši zákazníci a je nutnost jim vyjít vstříc. Opět je překvapit a ukázat, že s nimi umíme držet krok a nabídnout jim moderní přístup.


        
          Julo Ferianc
        

        
          –
        

        
          Digital Transformation Strategist & Doer at RDS
Julo Ferianc
Digital Transformation Strategist & Doer at RDS

        
          Jakub Česák
        

        
          –
        

        
          Head of UX at RDS
Jakub Česák
Head of UX at RDS

        
          Jakub Matěna
        

        
          –
        

        
          Front-ends Leader/Developer at RDS
Jakub Matěna
Front-ends Leader/Developer at RDS

Co mě na tom extrémně baví je, že náš produkt je opravdu zajímavý a zároveň složitý. Prošlapáváme si cestu procesem, výzkumem, evangelizujeme naší práci uvnitř i venku. To, že je to na startu, a že toho můžeme hodně změnit, mě k té výzvě přitáhlo. A nebyl bych tady, kdybych neviděl, jak velkou podporu to má od vedení firmy.

Jakub Česák, Head of UX

3 principy spolupráce

Otevřeně a na rovinu

Nebát se vzít si slovo. Říkat si věci na rovinu a zpětnou vazbu považovat za normální. Svůj názor říkáme bez ohledu na to, jaké máme role.

Vidět v tom smysl

Nejsme tu od toho, abychom dělali věci do šuplíku, ale od toho, aby se věci děly a my viděli výsledky své práce. Na nesmysly není čas, protože máme jen jednu příležitost být první.

Jednoduchost

Celé odvětví pojišťovnictví je zatížené neuvěřitelně složitými procesy. V každém okamžiku se díváme, co všechno můžeme odstranit a zjednodušit při zachování definovaného standardu. Zjednodušování budiž naší královskou disciplínou.

Tým, který nás baví

Pokud bychom tě měli na něco nalákat, tak jednoznačně na dobře fungující tým. Tým, který si může dovolit bezpečně testovat hranice vývoje díky stabilitě značky RENOMIA.

Tým, který je nadšený do těch nejmodernějších technologií a díky silné značce za zády si můžeme dovolit technologické prostředí na světové úrovni. Tým se zkušenostmi. Většina z nás máme zkušenosti z velkých tuzemských technologických firem a snažíme se naše zkušenosti co nejefektivněji úročit. Nedělat chyby, které už jsme udělali a užívat si, že v mnoha ohledech nemáme limity, které jsme v předchozích projektech měli. Dáváme prostor nápadům, můžeme testovat novinky, zkoušet nové přístupy a to nás všechny hodně baví. 

Tým nové doby

Stavíme diverzní tým, v kterém je důležité, kdo opravdu jsi. Důkazem mohou být různé úvazky v našem týmu a využívání home office. Díváme se na to, jak kvalitní je zadání a jaký je výsledek. Soustředíme se více na to, abychom naplňovali vzájemná očekávání, než na to kolik času, kdo z nás prosedí v kanceláři. Někdo z nás pracuje více z domova. Někdo má krátký úvazek, protože pracuje ještě na jiných svých projektech. Někdo dojíždí a někdo chce být víc s rodinou. 

I přesto, že tak výrazně podporujeme individuální potřeby jednotlivých členů týmu, tak stavíme na týmovosti a spolupráci. Jsme tým, který má za cíl dodávat výsledek v co největší možné kvalitě a uvědomujeme si, že spolupráce je tou jedinou cestou, jak uspět. Schopnost upozadit sám sebe a pracovat pro tým, je pro nás klíčová. Hraje samozřejmě roli při rozhodování o tom s kým chceme spolupracovat. 

Vyhrň si rukávy

Nepřijdeš k něčemu zajetému, odladěnému a perfektně na roky naplánovanému. Naopak, přijdeš k základům. Projektu, který vzniká na zelené louce. Díky tomu tu najdeš opravdu velký prostor realizovat věci po svém, 

Vedle toho u nás potkáš zkušené lidi, kteří mají za sebou podobné projekty. Najdeš tu podporu, chuť pro změnu i odvahu rozhodnout se. Poskytneme ti zázemí, prostředky a prostředí, které je inspirativní. 

RENOMIA vždy byla inovativní značkou. Na tom stojí její úspěch a dnes stojíme opět před výzvou dokázat, že to stále umíme. 

Stačí si jen vyhrnout rukávy a mít chuť si to odpracovat. To jediné se počítá. 

Na této lavičce vznikl před 25 let nápad založit RENOMIA. Dnes na tradici navazujeme a připravujeme firmu na novou digitální éru.
Na této lavičce vznikl před 25 let nápad založit RENOMIA. Dnes na tradici navazujeme a připravujeme firmu na novou digitální éru.