DATEIO

Myšlenka, na které Dateio staví, je, že data jsou klíčem pro rychlé a správné rozhodování. Data jsou všude a jde jen o to začít je sledovat, využívat a stavět na nich produktové inovace. Dateio je výsledkem zkušeností dvou konzultantů, kteří viděli příležitost v zatím neprozkoumané oblasti. Těmi jsou platební data bankovních klientů a na nich postavené přesně cílené marketingové služby - odborný název této služby je Card-Linked Marketing. V roce 2013 začínali ve dvou v pražském Impact Hubu. Dnes má Dateio přes 50 kolegů, ověřené produkty, které využívají klienti u nás i v Evropě, a řadí se mezi špičky v oboru. Díky tomu, že je tento obor teprve na svém začátku a možností, které se v této oblasti otevírají, je nepočítaně, má Dateio velké ambice a pro vás mnoho výzev a příležitostí.

Nabídka příležitostí 8


        
          Ivan Dovica
        

        
          –
        

        
          COO & co-founder
Ivan Dovica
COO & co-founder

To, na co se vždy budeme dívat kromě excelentní zákaznické zkušenosti, je, aby náš produkt měl vysokou přidanou hodnotu pro naše zákazníky.

Ivan Dovica, COO & co-founder Dateio

Chceme férovou svobodnou firmu

Ivan s Ondrou vedou firmu upřímně, otevřeně a férově. Nechávají lidem prostor chybovat a o chybách následně diskutovat. Takhle otevřené vedení často nové lidi překvapí, protože dává nám všem hodně velkou zodpovědnost a nikdo se nemůže vymluvit nebo se schovat za rozhodnutí někoho jiného.

Když je potřeba cokoliv vyřešit, tak se to řeší hned, aniž bychom se rozcházeli s nějakými křivdami. Máme rádi rovné jednání z do očí. Máme rádi čistý stůl a jasno. Jsme tu spolu každý den a chceme, abychom měli dobré vztahy. 


        
          Ondřej Knot
        

        
          –
        

        
          CEO & co-founder
Ondřej Knot
CEO & co-founder

        
          Lenka Viceníková
        

        
          –
        

        
          Finance & HR
Lenka Viceníková
Finance & HR

Globální ambice, obrovský potenciál a mraky příležitostí

Stavíme mezinárodní firmu, která bude uznávaná pro svou odbornost nápaditost a přesnou exekuci. Chceme být jedničky v oblasti Card-Linked Marketingu a stavět služby, které budou plně funkční a vždy budou přinášet zákazníkům přidanou hodnotu, něco navíc a budou nedílnou součástí jejich byznysu. Dateio stavíme tak, abychom byli dlouhodobými partnery.

Ten potenciál je jasný. Přibývají nové banky a přibývají nové země, ve kterých začínáme působit. Poslední rok je to pro všechny neustálá výzva. Pro lidi, kteří mají ve svém DNA neustálé učení se a dosahování expertní úrovně, je Dateio dream job. Učení tu probíhá neustále.

Neformální a uvolnění

Jediný stres, který tu potkáš, je ten fyzický, který pramení z množství práce a množství úkolů, které každý den odbavujeme. Ale garantujeme ti, že domů nebudeš chodit bez energie. V Dateio nepotkáš takový ten plíživý stres, který by tě ubíjel. Nemáme tu vysávače energie, nikdo se po nikom nevozí, nikdo neprovozuje politiku. Právě naopak. Je tu kultura nastavená ke spolupráci a jede se na týmový výsledek.

Asi je to nastavením Ondry a Ivana a také tím, jaké lidi se jim podařilo do Dateio přivést. Tady je bezkonfliktní zóna. To, co všichni napříč firmou oceňují, je možnost realizovat věci po svém a s vlastním nápadem, vlastní invencí a zároveň v koordinaci s celkem.

Skvěle poskládaný tým

To, co je pro Dateio typické, je určitá rozmanitost osobností a názorová pluralita.  To je prostě funkční. Dobrý fotbalový tým nepotřebuje 11 Ronaldů, ale dobré útočníky, dobré obránce, skvělého brankáře a kvalitního trenéra. Důležité je, aby byl jasný a společný cíl a chuť ho dosáhnout. Každý názor se tu počítá, každý nápad dostane prostor. 

Lidé tady můžou být sami sebou bez přetvářky, což je velmi osvobozující a v konečném důsledku to vše urychluje. 

Je skvělé, že se většina lidí vzájemně podporuje a nikdy neodmítnou, když někdo potřebuje pomoct.


        
          Tomáš Ostrihoň
        

        
          –
        

        
          Partnership Manager
Tomáš Ostrihoň
Partnership Manager

Hlavně se nebrat moc vážně

Je tu víc chlapský kolektiv, což nevíme, jestli v dnešní době můžeme takhle otevřeně říct. A tomu odpovídá humor i způsob komunikace, umocněný přístupem Ivana a Ondry, kteří preferují svobodný přístup k lidem než nějakou direktivu. 

Nikdo si na nic nehraje. Tady je každému jedno, kdo má dražší košili nebo lepší auto. To podstatné je, jak se nám spolupracuje, a jestli se ke všem chováme fér. Náš humor je na specifická témata, a proto je potřeba umět si ze sebe udělat legraci a nebrat se tak vážně. 

Jako v každém rozjetém start-upu

I tady najdeš hlavně houževnatost a chuť zrealizovat nápad, kterému věříme. Když jsme začínali, Ivan psal první kód a Ondra obcházel první banky s konceptem, který byl na úplném začátku, dokud jim neuvěřila první banka, díky které se vše odstartovalo a začalo to mít směr a vizi. Dnes sedíme ve 400 metrech čtverečních kanceláří, ve kterých je převážně cvrkot, diskuze a kde se rodí nápady, které nás posouvají dál. Houževnatost a chuť uspět je tu stále a k tomu všemu množství chytrých lidí, kteří spolupracují na denní bázi. Weekly statusy jsou už jen taková sumarizace. To podstatné se děje každý den od rána do večera.

Protože data jsou klíčem k novým dovednostem

Card-Linked Marketing

Je to marketing cílený podle nákupního chování držitele platební karty. 

Pokud chodí zákazník do jedné konkrétní kavárny na jedno místo ve městě, můžeme reklamu cílit produktově i geolokačně, protože záznam z karetní transakce tohle všechno obsahuje. Zákazníkům se tak v bankovní aplikaci nezobrazuje reklama na vánoční trhy v Liberci, když jsou z Karlína, ale objeví se jim snídaňové menu v kavárně za rohem a naši partneři tak mohou cílit na lidi smysluplně. Navíc se držitelům karet nabízí možnosti různých odměn nebo cashback služeb, čímž se prohlubuje oblíbenost bankovní aplikace a motivace využívat platbu kartou.

Naším úkolem je perfektně, precizně a smysluplně propojit tři vrcholy trojúhelníku, aby naše řešení bylo přínosem jak pro zákazníka banky, banku samotnou, tak i pro konkrétního obchodníka s jeho produkty. V tom jsme jedni z nejlepších v Evropě a chceme být jedničkou.

Nabízíme ti prostor

Pro vlastní nápady, pro vlastní cestu. Prostor pro růst, prostor pro svobodné rozhodování, prostor pro vlastní zodpovědnost, prostor pro kreativní lidi, co rádi tvoří a baví je mít za sebou výsledek, prostor pro výkonnostní lidi, co potřebují k výsledku dospět rychle a efektivně. Prostor pro zábavu i přátelství. To, co požadujeme od tebe, je týmovost, fair play a chuť dělat svou práci dobře.

Pro mě typickým člověkem v Dateio je pohodář, se kterým se dá normálně bavit. Je to spíš sportovec a týmový hráč, protože takové je Dateio, hodně týmové.

Lenka Viceníková, Finance & HR

Sportovní mentalita

Potkáš u nás mistra Slovenska v triatlonu nebo lidi, co běhají maratony. Cyklisty, běžce a obecně sportovně založené lidi. Skoro všichni jezdíme do práce na kole. Minulý rok jsme vyhlásili výzvu ujet celofiremně 500 km na kole a to se povedlo. Sport máme rádi a máme díky tomu i jistou zdravě soutěživou sportovní mentalitu. 

Takže pokud sportuješ, jsi tu vítán. Tím rozhodně nechceme eliminovat nesportovce. Ty tu vítáme taky a rozhodně se nebudou cítit nijak diskriminovaní. Jen chceme říct, že sportovci si tu s námi přijdou na své. 

Cool produkty

V době, kdy se uvažuje nad bankovní identitou, už nedávají smysl fyzické slevové kartičky, ale většina transakcí, i těch věrnostních, se bude odehrávat v bankovních mobilních aplikacích. My stavíme produkt, který patří do moderního světa. U nás nebudeš dělat na zastaralých systémech nebo na produktech, kterým odzvonilo, ale na moderních technologiích a jedinečných fintech produktech. Myslíme si, že nabízíme velké technologické výzvy, na kterých se lidé hodně naučí.

Cvrkot, komunikace, neustálé interakce

Máme Teamsy, máme týmové statusy a all hands meetingy. Ale to, co je na Dateio nejefektivnější, je skutečnost, že komunikace mezi lidmi a týmy probíhá v podstatě nepřetržitě v kanceláři. Ve chvíli, kdy se spouští kampaň, spolupracují na ní všechny týmy napříč firmou. Díky kancelářím, ve kterých sedíme všichni společně, nám jde práce docela od ruky a efektivita týmu je vysoká, protože kolega, kterého potřebujete k řešení nějakého problému, je na dosah ruky. Složitější je to v remote módu, ale tím, že jsme na komunikaci zvyklí, tak se o ni efektivně snažíme i v online prostředí.

Dateio najdeš na Smíchově

Začínali jsme v pražském Impact Hubu, ale přerostli jsme ho. Nicméně najdeš nás stále ve stejné budově, jen vchod je ze dvora ze Štefánikovy ulice. Všichni sedíme v jednom kreativním prostoru.

Stavíme dlouhodobě úspěšnou firmu

Ani Ondra ani Ivan nestaví Dateio s cílem ho prodat a exitovat. Naopak vizí je dlouhodobě udržitelná firma, která stabilně poroste a bude světově úspěšná. Protože jedině v takovém mindsetu si každý najde svůj prostor a to, co ho bude bavit. Chceme dělat věci, které budou mít přidanou hodnotu a budou kvalitní a k tomu potřebujeme tým lidí, který bude s námi naši vizi sdílet a naplňovat. Přístup k firmě, která má dlouhodobý potenciál, který postupně naplňujeme, je prostě jiný než v rychle škálovatelném projektu. Nám jde nejen o produktovou, ale hlavně o hlubokou kvalitu uvnitř.

Potřebujeme další skvělé lidi do týmu!