Tchibo

V roce 1949 zakládá Max Herz a Carl Tchiling Hiryan společnost Tchibo. Tchibo bylo na začátku pouze zásilkovým obchodem s kávou, což samo o sobě byla v roce 1949 revoluční myšlenka. Dnes je Tchibo díky obchodnímu talentu, využívání příležitostí na trhu a neustálým inovacím úspěšnou mezinárodní společností. Tchibo je jedním z největších producentů kávy na světě a zároveň jedním ze světově úspěšných maloobchodních řetězců. Úspěch Tchibo je postaven na unikátním konceptu, způsobu prodeje a inovacích. A také samozřejmě na oblíbenosti u zákazníků. Tu si získalo díky důrazu na kvalitu a skvělému zákaznickému servisu. Na českém trhu působí od roku 1991 a během deseti let získavá dominantní postavení v prodeji pražené zrnkové kávy. Dnes má Tchibo 38 kamenných obchodů v Čechách a 13 na Slovensku. Provozuje shop-in-shop koncept, díky kterému můžete výrobky Tchibo potkat například ve velkých hypermarketech a od roku 2008 provozuje i svůj vlastní e-shop. I dále je ale stále rodinnou společností s centrálou v německém Hamburku.

Nabídka příležitostí 2

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Ptali jsme se našich zaměstnanců...

VŮNĚ KÁVY / OTEVŘENOST LIDÍ, KTEŘÍ TADY PRACUJÍ / KAFE / FANOUŠKOVSTVÍ K BRANDU / JSME HODNĚ PROFI / ROZMANITOST / JISTOTA A SPOLEHLIVOST / VOŇAVÉ PRODEJNY / KUS ŽIVOTA / MAKÁME A POŘÁD ZKOUŠÍME NOVÉ VĚCI / ZÁZEMÍ PRO ŽIVOT / TRENDY / UNIKÁTNÍ KONCEPT / HRDOST NA ZNAČKU / SILNÝ / LIDÉ / RODINA / INOVACE / KÁVA / FÉR / TÝM / CHUŤ / ZÁKAZNÍK / ZÁBAVA / PŘEKVAPENÍ / KAŽDODENNÍ RADOST / RYCHLOST / STABILITA / TRADICE / SPOKOJENOST / JIHLAVANKA / NĚMECKÁ FIRMA / STARÁME SE O LIDI

...TO VŠE JE TCHIBO.

Tchibo
Tchibo

Taková “normální” firma

Slovo normální má u nás pozitivní charakter. Chceme tím říct, že jsme firma tvořená lidmi. Uvažujeme pragmaticky, selským rozumem a nehrajeme si na něco, co nejsme. Nenajdete u nás žádné extrémy ani módní výstřelky, nenajdete tady zbytečnou okázalost a zbytečné chlubení se úspěchem.

To, co u nás najdete, je příjemná obyčejnost, která je v dnešním světě oázou. A prvním paradoxem Tchibo je, že obyčejnost z nás dělá neobyčejnou firmu. Čtěte dál a zjistíte, že v Tchibo je mnoho věcí jinak, než jak na první pohled vypadají. Tchibo je tradiční značkou, která má svůj úspěch odpracovaný. A úspěch Tchibo stojí na lidech, počínaje Maxem Herzem a Carlem Tchilingem Hiryanem a konče všemi prodejkyněmi a prodejci na našich prodejnách. Úspěch je vždy zásluhou lidí.

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Důvěra v rodině

To, co je v Tchibo na prvním místě, je důvěra. Sdílíme informace, věříme si mezi sebou a nemáme problém jeden druhého požádat o pomoc. Nikdo nikoho nekontroluje, na poradách často probíráme osobní a rodinné věci a až posledních deset minut si řekneme, jak jsme na tom v práci. Přátelství je nedílnou součástí firemní kultury Tchibo. Všichni v Tchibo máme respekt k osobním věcem a vycházíme si vstříc. Jsme pro mnoho lidí druhou rodinou. Někteří jsou tady déle než s vlastní ženou a vůbec jim to nepřipadá divné. Naopak. Práce je pořád baví.

Pro příjemnější život

Kávu má každý z nás spojenou s pohodou, setkáním s přáteli a rodinou. Vedle kávy u nás najdete další výrobky, které váš domov udělají příjemnější. Věci do koupelny, obývacího pokoje, do kuchyně anebo kvalitní oblečení. Každý z nás v Tchibo to vnímá a je radost pracovat pro firmu, která lidem zpříjemňuje život. Vždyť život je o malých drobných radostech, o kávě, čaji, přátelích a hezkém prostředí. Tak jsou navrhovány i naše obchody. Naším cílem je, aby se v nich zákazníci cítili dobře. My se v nich dobře cítíme.

Jsme Tchibo

V Tchibo spolu pracují lidé, kteří vědí, co je cílem firmy a jak oni sami přispívají k jeho naplnění. Lidé jsou u nás ve středu dění. Ať už se jedná o zákazníky nebo naše kolegy. Vztahy jsou naší zodpovědností. Vytváříme proto podmínky k otevřenosti, přátelství, neformálnosti, upřímnosti, radosti a v neposlední řadě hrdosti na značku Tchibo. Úsměv zákazníka je stejně důležitý jako úsměv zaměstnance, protože firmu Tchibo dělají tím, čím je - jak zákazník, tak zaměstnanec na prodejně, který jej nadchne tak, aby přišel znovu.


        
          Richard Hodul
        

        
          –
        

        
          General Manager Tchibo ČR & SK
Richard Hodul
General Manager Tchibo ČR & SK

Ředitel, který za námi stojí

Richard Hodul vede Tchibo ČR a SR sedmým rokem, ve firmě je však mnohem déle. Pokud máte ředitele, který zná firmu dlouho, má globální respekt a zároveň rozumí trhu, ve kterém působíte, máte vyhráno. Firem, ve kterých generální ředitelé stoprocentně stojí za svým lokálním týmem, a kteří umí globální strategie zformovat pro danou zemi, není mnoho. Ředitelů, kteří věří tomu, co dělají, je ještě méně. My ale takové štěstí máme a můžeme si tím pádem při své práci dovolit velkou volnost a vlastní invenci. Víme, že za námi stojí lídr, který nám dává prostor pro chybu, pro náš vlastní rozvoj a zajímá ho, v jakém prostředí pracujeme.

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Tchibo

Naši centrálu najdete na Praze 4, na Brumlovce. Sídlíme ve dvou patrech úplně normální kancelářské budovy. V byznys parku, kde se budova nachází, najdete skvělou vybavenost. Na salát můžete hned za roh a po práci si zaplavat v bazénu fitness centra Brumlovka.


        
          Steffen Saemann
        

        
          –
        

        
          Marketing Director CZ & SK
Steffen Saemann
Marketing Director CZ & SK

Digital retail

Daří se nám být na špičce s inovacemi a držet krok s moderními trendy. Pokud se chcete přesvědčit, jak nám to jde, zajeďte si na Zličín. Najdete tam náš concept store. Tam testujeme všechny naše nápady a digitální novinky. Lidé si objednávají kávu přes dotykový displej, na dalším displeji ve zkušební kabince vidíte, jaké velikosti či barvy toho, co jste si do kabinky vzali, máme. Navštivte náš e-shop nebo si z něho objednejte přímo z tabletu na prodejně a nechte si zboží poslat na naši prodejnu, kterou máte nejblíž. Když se v objednávce spletete, není problém zboží do 30 dnů vrátit nebo vyměnit. Tchibo kultura je moderní a současná.

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Děláme tu práci poctivě a svědomitě, jako by to byla naše firma. Hodně cítíme sounáležitost s firmou. V Tchibo to jinak nejde. Nebude tady dobře lidem, kteří k firmě nemají žádný vztah.

Jiří Kučera, Service and Finance/Operation Director TCZ/TSK

Kvalita je nepostradatelným principem

Pokud bychom měli zvýraznit jednu základní hodnotu Tchibo, tak je to kvalita. Důraz na kvalitu se promítá do všeho, co děláme. Mezi kapslovými náplněmi do kávovarů nenajdete nic ze sušeného mléka, protože sušené mléko v kávě neodpovídá našim standardům kvality. Dbáme na kvalitu ve všech ohledech, při všech procesech a při všem, co děláme. Jsme nároční a chceme prodávat to nejlepší.

I když je to německá kultura, tak lidé tady neváhají vše dělat okamžitě. Není to tak, že bychom něco měsíc schvalovali, a pak udělali pracovní skupinu. Ne, tady je to takové přirozené a agilní. Unikátní koncept. Pokrok. Ať se to týká produktu nebo působení firmy v nových trendech.

Václav Kovář, Sales Supervisor/Trainer NonFood

Poctivý hanzovní byznys

Tchibo bylo založeno v Hamburku, v kolébce tradičního obchodu. Je tradiční obchodní firmou, která vyrostla na smysluplnosti toho, co prodává. Bylo logické, že se ke kávě přidal prodej kávových servisů. Postupem času přibývaly další produkty, které si zákazníci žádali. Dnes u nás ročně najdete 52 kolekcí nonfood sortimentu, které si sami navrhujeme. Můžete si koupit zájezd a prodáváme i nábytek. Duch poctivého hanzovního byznysu je v Tchibo neustále přítomný.

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

        
          Michaela Pokorná
        

        
          –
        

        
          Category Manager Food
Michaela Pokorná
Category Manager Food

Nemám potřebu svoji práci měnit. Jsem hrdá na to, že jsem v Tchibo. Těším se nejvíc na holky, řekneme si, co se stalo a kdo co. A proto mi nevadí dělat i víkendy. Je to tu fajn.

Jana Štěpánková, Prodejkyně Brno
Tchibo
Tchibo

Asi si dokážu představit dalších deset let v Tchibo. Není to o tom, že by člověk dělal pořád dokola jednu práci. Těch novinek a změn je poměrně pro nás dost, takže těch osmnáct let tak uteklo, že bych ani neřekl, že je to tak dlouho.

Vladimír Bezouška, Sales Supervisor/Trainer Food

Na cestě seberozvoje

Máme možnost využít rozsáhlého programu sebevzdělávání, a to na všech úrovních firemní struktury. Je na každém z nás, co z toho využijeme, jakým směrem se vydáme. Pro kolegy na prodejnách máme systém vzdělávání, který jim pomáhá rozvíjet prodejní dovednosti, práci v týmu, přijímání zpětné vazby a péči o zákazníka. Pokud chcete růst, máme pro vás připravenou mapu a nástroje, které vás na cestě k vysněné pozici budou provázet. Řídíme se heslem "Voják se stará, voják má". Bez toho, aby iniciativa rozvoje přišla primárně od vás, se žádného rozvoje nedočkáme. Nevodíme lidi za ruku, ale pomáháme jim, když sami chtějí.


        
          Martina Ježková
        

        
          –
        

        
          HR Director Tchibo CZ & SK
Martina Ježková
HR Director Tchibo CZ & SK
Tchibo
Tchibo

Vždy mladé Tchibo

U nás i starší lidé jsou v podstatě pořád mladí duchem. Tchibo má mladistvého ducha. Je tu živelnost, hravost a hodně legrace. I když se v Tchibo pracuje opravdu hodně intenzivně, nezapomínáme na to, že by nás práce měla bavit. Asi se i u nás najdou lidé, kteří mají práci v Tchibo jen jako práci pro výplatu. Ale většinu z nás práce v Tchibo naplňuje. Tchibo je progresivní firmou, i když se to na první pohled nezdá, protože káva je tradičním zbožím. Už ale první obchodní koncept, kdy se zakladatelé Tchibo rozhodli, že budou kávu posílat zákazníkům poštou, byl revoluční a nechává tušit, že invenci budeme mít v DNA.

Prošel jsem si korporátním prostředím, kde je politika. Tak tady to není. A je to vedením firmy. Firma je postavená na kvalitním vedení a dobrém přístupu. Najdete tu takový paradox: je to stále německá firma se všemi přísnými pravidly hry bez kompromisů, ale ten manipulační prostor je tady výrazně větší, než jsem kdekoliv jinde zažil.

Milan Futera, Expansion & Facility Manager

Zázemí pro změnu

Podstatou Tchibo jsou změny. To je dalším paradoxem. Můžete sem chodit léta, ale tím, jaký máme koncept prodeje a co všechno se implementuje za novinky, vás to nezačne nudit. Každý rok 52 kolekcí, e-shop, aplikace. Změna je pro Tchibo charakteristická a přirozená. Vedle toho máte veškerý komfort nadnárodní úspěšné firmy, zavedené značky, kvalitního produktu a úspěšného managementu. V Tchibo žádný rok není stejný a to vám řeknou i kolegové, kteří jsou tady přes deset i více let.

Tchibo
Tchibo

Zažité hodnoty

Naše hodnoty nejsou nikde definované, nemáme je v propagačních materiálech ani je nenajdete na chodbách nebo v zasedačkách. Jsme přesvědčeni, že hodnoty má každý člověk v sobě, jen u nás dostanou výraznější obrysy. Jsme otevření, korektní, féroví, ohleduplní, a to jak mezi sebou, tak k našim zákazníkům a životnímu prostředí. Vedle toho umíme být inovativní a pružní. A lidé jsou tady, protože je tady baví pracovat, a to i na prodejnách.


        
          Miloslav Černý
        

        
          –
        

        
          Regional Sales Manager
Miloslav Černý
Regional Sales Manager

        
          Jana Štěpánková
        

        
          –
        

        
          prodejkyně
Jana Štěpánková
prodejkyně

        
          Tomáš Zahradník
        

        
          –
        

        
          Shop Director
Tomáš Zahradník
Shop Director

Jsme na sebe nároční

Už od prvního výběrového pohovoru poznáte, že si mezi sebe nepustíme jen tak někoho. Záleží nám hodně na tom, aby noví kolegové měli v sobě stejné hodnoty a chápali smysl existence Tchibo. Hledáme férové a otevřené kolegy, kteří přicházejí za značkou a ne za pozicí. Stejně tak jsme na sebe nároční při práci, proto u nás uspějí lidé, kteří se práce nebojí, protože v Tchibo se není kam schovat. Práce na prodejnách rozhodně není jednoduchá, ale co vám slibujeme na naší Tchibo čest je, že budete pracovat s lidmi, které jsme dobře vybírali, a že vždy budete mít podporu vedení firmy. Nikdo není neomylný, ale pokud se zmýlíme, tak uznáme chybu a to vám dává prostor nás na chybu upozornit. To je naším druhým slibem.

Tchibo
Tchibo

Fajn lidi, vedení je super. Nemám problém se s kýmkoliv bavit a kdykoliv zavolám šéfovi nebo na personální, tak mi vyjdou vstříc a nemám vůbec pocit nějaké nadřazenosti.

Zuzana Vlčková, Vedoucí obchodu
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Zuzana Vlčková

Do Tchibo jsem šla na pohovor, protože jsem hledala spolehlivou firmu, ale nastoupila jsem, protože mě manažer ukecal. Volal mi každý druhý den a nakonec mě přesvědčil. Jsem v Tchibo už osm let, každý rok a půl jsem měla na starosti novou prodejnu a nový tým. Měla jsem i nabídku být školitelkou a jezdit po jednotlivých prodejnách a trénovat lidi, ale cestování mi nevyhovuje a vlastně ani nepotřebuji někam kariérně stoupat. Baví mě starat se o prodejnu. Kromě skvělých benefitů je odměnou i to, že jsme s naší prodejnou mezi třemi nejlepšími. A to potěší.

Snažím se hlavně o to, abychom pracovali jako jeden tým. Když mi kolegové nebudou fungovat, tak ničeho nedosáhneme, takže se snažím, abychom pracovali jako jeden tým, a aby nám to společně klapalo. Chodíme spolu ven i mimo práci a já vím, že se vzájemně podržíme. Když holkám, pomůžu tak ony mi to vrátí.

Tchibo se jako zaměstnavatel o své lidi stará. Když jsou špičky a nestíháme, nebo když je někdo nemocný, tak není problém požádat o přidělení brigádníků, takže se tady neudřeme, jak to bývá v jiných obchodních firmách.

A skvělé je, že firma je profi, umíme to, staráme se o lidi a díky konceptu Tchibo, kdy chvíli pracujete na obchodě a za chvíli zase na kávovém baru, není práce monotónní.

Ondřej Veselý

Před Tchibo jsem pracoval v Irsku, pak se nám narodilo miminko a rozhodli jsme se vrátit. V Irsku jsou lidi takoví pohodáři. Proto jsem nechtěl jít pracovat do firmy, kde se jede striktně ten okecaný byznys, kde se více kecá, než maká.

Přišel jsem do Tchibo na pohovor s mým budoucím šéfem, lidsky jsme si hodně sedli, a tak jsem nastoupil. Sedí mi práce, kterou dělám. Dělám to, čemu rozumím a v čem jsem dobrý. Mám skvělé kolegy. V pražském týmu jsme čtyři a v německém týmu je dvanáct lidí. Tady se s lidmi dobře spolupracuje. Samozřejmě je to dané tím, že my jsme IT a nás tak trochu všichni potřebují a jsou na nás milí.

Co se mi líbí je, že tady můžeme věci zkoušet a testovat, jestli je to ta správná cesta. V Irsku je každá druhá firma rodinná, tedy v tomto ohledu je mi Tchibo jako rodinná firma blízká. Je to jiné než v korporátech. Lidé mají zájem o to, co se ve firmě děje a mají zájem i jeden o druhého, Když vznikne problém, tak tady neuslyšíte: “Hele to není moje věc”, ale řeší to všichni dohromady. Mluvím o IT, nevím, jak je to v jiných odděleních firmy, ale myslím, že to bude hodně podobné. Tchibo je takové normální. Je to samozřejmě cílevědomá firma, ale tak nějak normálně. Zisk je důležitý, ale není důležitější než lidi. Nikdo vás tady kvůli zisku nebude sdírat z kůže

a já jsem už dost starý na to, abych chodil do práce, která mě nebude bavit a do firmy, které to nevěřím.

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Denisa Bruchalová

Jsem už taková trvalka. Jsem v Tchibo jedenáct let s tříletou pauzou na rodičovskou. Začínala jsem jako prodejkyně a po návratu z rodičovské dělám vedoucí obchodu. Pořád mě to i po těch jedenácti letech baví.

Tchibo možná zvenku vypadá pořád stejné, ale není. Ta firma jde vždycky o krok dopředu. Koncept má sice pořád stejný, na tom vyrostla, takže ten se měnit nebude, ale jde s dobou. Stíháme internet a všechny další vymoženosti. Kdybyste viděli Tchibo před jedenácti lety, tak to byl úplně jiný byznys. Takový pomalejší a lidi si k nám nechodili sednout na kafe, ale brali si kafe domů. Dnes, i když nejsme kavárna, ale stále obchodní firma, tak sem chodí stálí zákazníci na kafe. K nám na Budějovickou chodí dvě stálé zákaznice každý den. Je jim tak osmdesát a denně přijdou na jedno kafe a popovídat si. Každý den sice udělají obchod jen za 34 korun, to moc velký terno není, ale jsou to taky peníze a my se na “holky” každý den těšíme.

Moje motivace je udržet filiálku tam, kde je dnes. Vypracovali jsme se na nejlepší pražskou prodejnu a já jsem moc hrdá na svoje kolegy, protože to dokázali. Tchibo mě už na začátku nadchlo lidmi. Je to pořád taková rodinná firma. Jsme propojeni - obchody a centrála. Nikdo si na nic nehraje, ani naši šéfové ne. A mám ráda, jak obchody voní, miluji vůni kávy. A navíc mi naše káva i po jedenácti letech chutná.


        
          Aneta Slavíčková
        

        
          –
        

        
          prodejkyně
Aneta Slavíčková
prodejkyně

Umění odměnit

Tchibo si svých lidí váží. Protože můžete mít dobrý produkt, ale pokud nemáte dobré lidi, kteří jej umí prodat, a kteří firmu posouvají, tak je vám dobrý produkt k ničemu. Bonusový systém je nastavený tak, abychom na bonusy dosáhli. Pokud se nám nepodaří měsíční výsledek, ale splníme kvartál, tak bonus dostaneme. Obchody, které mají nejlepší obraty, jsou odměňovány třeba zájezdem někam za relaxací. To, jak se lidé cítí, je důležité. Můžete se s čímkoli svěřit a Tchibo vám bude naslouchat. Bonusový systém je nastavený, aby motivoval a ne tak, aby jen byl a mohli jsme to psát do inzerátů. Tchibo prostě umí odměnit a poděkovat za dobrou práci.


        
          Michaela Holcová
        

        
          –
        

        
          Vedoucí prodejny
Michaela Holcová
Vedoucí prodejny

Když se něco děje, můžu zavolat na HR, kde jsou úplně normální holky, co chápou, co na prodejnách prožíváme. Vedení ví, že máme hodně práce a vychází nám vstříc, jak to jde.

Marie Nosová, Vedoucí obchodu

        
          Marie Nosová
        

        
          –
        

        
          Vedoucí prodejny
Marie Nosová
Vedoucí prodejny
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo

Netradiční německá firma

O německých firmách se říká, že v nich je člověk postupně zorganizovaný tak, že se jeho individualita vytratí a nad vším převládá proces. V Tchibo to neplatí. Tchibo je rodinná firma a rodina je pořád ve vedení firmy aktivní a nepodléhá tlaku akcionářů, vedle toho je to tím, jaký máme management. V Tchibo rozvíjíte své kompetence a děláte to, co vám jde nejlépe. Je žádoucí, abyste na svých silných stránkách pracovali. Napříč firmou se vám dostane podpory a můžete u nás dobře žít a pracovat bez toho nepříjemného stresu, že něco někomu musíte dokázat. V Tchibo dokazujete jen sám sobě.

Je to sice korporát, máme tady procesy a nařízení, ale je to pořád dost malé na to, aby to mohlo být hodně osobní a personalizované. Hodně se mi líbí, že za chybu ti tady nikdo hlavu neutrhne. To je hodně zdravé a lidi to nenutí chyby maskovat nebo skrývat.

Ondřej Veselý, International IT Specialist
Tchibo
Tchibo

Trvale udržitelné podnikání

Jsme zodpovědní za to, jak se chováme vůči lidem i vůči životnímu prostředí. Naším cílem je dospět ke 100% trvale udržitelnému podnikání. Na cestě ke 100% udržitelnému podnikání je naším střednědobým cílem dodávat pouze kávu vypěstovanou v souladu s ekologickými, společenskými a ekonomickými standardy a zajistit tak farmářům trvalé živobytí. Pro nás je to jediná cesta, která zaručí dostatek kvalitní kávy i ve vzdálenější budoucnosti. Na našich kávových barech nenajdete kávu, která by nebyla vypěstovaná bez fair trade certifikace. Od roku 2006 jsme snížili emise oxidu uhličitého o 30 %. Naše katalogy tiskneme výhradně na certifikovaný (FSC) papír a principy trvale udržitelného podnikání implementujeme postupně do všech našich procesů, včetně dopravy, logistiky a spotřeby energie.

Tchibo není firma, kde se můžete zaměřit na rychlý karierní růst. My posouváme lidi mentálně, aby byli lepší při práci se zákazníky, větší specialisté, lepší manažeři, abychom si víc důvěřovali. To totiž dává smysl.

Kateřina Hauptová, HR Business Partner

        
          Marie Zemanová
        

        
          –
        

        
          Vedoucí prodejny
Marie Zemanová
Vedoucí prodejny

Snídaně s Richardem

Ze zaměstnaneckého průzkumu nám vyplynulo, že by si lidé přáli větší informovanost a lepší komunikaci, a tak se vymyslely snídaně s naším generálním ředitelem. Každý se jich může zúčastnit a zeptat se ho, na cokoli chce. Tchibo je v tomto ohledu otevřené a Richard Hodul, náš generální ředitel, se snaží, abychom se nebáli položit jakoukoliv otázku. Při první snídani se s lidmi vsadil, že mu lidé nedokáží položit otázku, která by jej rozhodila anebo na kterou by nechtěl odpovídat. Žádná otázka není špatná a na každou existuje odpověď.

Tchibo
Tchibo

Tchibo má fair trade výrobky a snaží se o zkvalitnění životního prostředí. Zajímala jsem se o to a psala jsem na centrálu, jestli opravdu někdo kontroluje ty výrobky a dodavatele, jestli třeba nezaměstnávají děti atd. Na centrále to nezametli pod koberec a poslali mi všechny informace.

Marie Zemanová, Vedoucí obchodu

Přidejte se

Přidejte se k firmě, která podnikání myslí vážně, je poctivá a management si uvědomuje, že lidé jsou to nejdůležitější, co firma má. Staňte se součástí Tchibo rodiny. Rodiny, která od roku 1949 rozvíjí smysluplný obchod, neustále se vyvíjí, jde s dobou v oblasti trendů a technologií, ale i v oblasti přístupu a stylu práce.

Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo
Tchibo