Addvery
Addvery založili Pavel Novák s Lukášem Markem v roce 2020. Koncept digitalizačního butiku dali dohromady u piva Na Korábě – po letech společného působení ve fintechu a konzultačním světě. U jiného piva, tentokrát ve Staré škole na Klínech, vytvořili spolu se Štěpánem Hykšem první web. Od té doby nevědí, kam dřív skočit. Pomáhají klientům s digitalizací, risk managementem nebo vytěžováním zákaznických dat. Addvery nejlépe vystihuje rychlý startupový mindset podepřený hlubokou expertizou. Nesedí na dlouhých schůzkách, netráví hodiny laděním prezentací – od prvního momentu se soustředí na to, jak klientům pomoct dělat lepší business. Globální ambice nebyly jen plány na papíře – dnes už mají za sebou projekty napříč Evropou, budují produkty a zastoupení v Manile a míří dál. Teď je ten správný moment naskočit.


Kde je Addvery, tam se maká!

Digitalizační butik
Addvery je odpověď na nedostatky firem, ve kterých jsme pracovali. Tehdy jsme vedle sebe toužili mít partnera jako Addvery. Partnera, který za nás dokáže rychle vymyslet funkční digitální řešení. Partnera, který se na naše problémy dokáže podívat z různých úhlů a jeho výstupem bude návrh s měřitelnými výsledky. Proto jsme si založili Addvery.
Jsme konzultanti, ale umíme také postavit produkty na zelené louce. Nenabízíme řešení ze šuplíku. Náš přístup ke každému klientovi a projektu je vždy individuální, zacílený na konkrétní potřeby.


Odvaha pochopit problém
Nikdo není v Addvery, protože jsme fajn parta nebo protože máme potenciál. To je povrchní a říká to o sobě kde kdo. V Addvery jsou lidi, protože tady můžou odvádět extrémně dobrou práci, můžou se učit na projektech, které jsou zajímavý, prestižní a zábavný. Jsme konzultanti, co jdou proti srsti. Když se do něčeho pustíme, chceme, aby byla vidět naše přidaná hodnota a klient dostal více, než čekal.
Proto hledáme lidi hladové po poznání podstaty. Lidi, kteří chtějí pochopit problém a vyřešit jej. Chtějí přicházet věcem na kloub. Chceme otevřené hlavy, které se nebojí jít odvážně na dřeň.


Spojuje nás, že jsme hrozně alergičtí na všechny bullshit a motivační věci. Nejvíc se dokážeme zasmát nad motivačním postem na LinkedInu.
Jsme byznysoví minimalisté
Pracujeme hodně hands-on způsobem. S věcmi se nepáráme, ale taky do světa nepustíme nic nepoužitelného. Je pro nás důležité najít funkční řešení rychle a jednoduše. Efektivita je na prvním místě. Místo dělání nekonečných prezentací se raději rovnou pustíme do práce. Nebojíme se zrealizovat workshop a třeba si i odmakat zadání od klienta.
Říkáme o sobě, že jsme byznysoví minimalisté, protože ctíme jednoduchost. Zbytečně věci nekomplikujeme a dotahujeme k dokonalosti jen řešení, které se osvědčí. Chceme, aby nás klienti vnímali jako ty, kteří makají a místo slajdů v prezentacích mají výsledky.


Vše je postaveno na datech
Při naší práci hodně těžíme ze zkušeností, ale zároveň si hodně zakládáme na datech. Žádná řešení nestavíme pouze na intuici nebo na dobré myšlence. Vše chceme mít podloženo a ověřeno na datech. Proto jsme krátce po založení Addvery vybudovali analytický tým, který sídlí v Brně.
Na každém projektu tak od začátku spolupracují byznys konzultanti i analytici. Proto hledáme analytiky s přesahem, kteří chtějí znát kontext, zajímají se trochu i o byznys a vědí, že pokud chtějí data vytěžit naplno, potřebují znát detailně klienta a jeho problém. Věříme, že jedno bez druhého nemůže fungovat.

Rychle. Efektivně. Bez zbytečných keců.

Otázka za milión:
Kdyby to byla tvoje firma, udělal bys to takhle?
Kterou si má každý z nás položit několikráte denně.


V procesu naší práce není nejdůležitější umět rychle počítat, pracovat s SQL dotazy nebo znát všechny IT systémy světa. To je až další fáze. Klíčové je umět se ptát, pochopit celek a najít v něm místo, na které je třeba se zaměřit. Často řešíme komplexní, multioborové problémy, ve kterých má jeden prvek zásadní dopad na fungování celku. Je potřeba mít otevřenou mysl, umět se podívat na problémy z různých stran, neztrácet se v detailech a nezkoumat to, co ničemu nepomůže. Hledáme řešení, které bychom použili i ve vlastní firmě, na vlastním projektu, a které nám samotným dává smysl. To je Addvery mindset.
Doručit a vidět reálné výsledky
Poměrně rychle jsme získali zajímavé klienty, kteří se k nám vracejí, protože jim přinášíme skutečnou hodnotu. Právě to nás pohání neustále dopředu. Máme v sobě takové to vnitřní pnutí a potřebu se zas a znovu překonávat. Realizovat se v maximální možné míře, mít možnost věci skutečně měnit a určovat směr.

Ownership je jedna z klíčových věcí – nechci věci dotlačit, protože mi to někdo řekl, ale protože je to můj projekt, chci aby spatřilo světlo světa a chci vidět ten dopad.
Máme to mezi sebou čistý
Nebereme se moc vážně. Dokážeme si ze sebe udělat i drsnou legraci za všech okolností. Nerýpeme do sebe, protože bychom se neměli rádi a potřebovali si něco dokázat, ale protože si důvěřujeme. Chceme se na sebe umět spolehnout. Když se něco děje, říct si to na rovinu. Máme to mezi sebou čisté, a to nám dává volnost. Jsme hrozně alergičtí na bullshit řeči. A nejvíc se dokážeme zasmát nad motivačním postem na LinkedInu. Víme, že když chceš být opravdu dobrý, musíš hodně makat a hodně se učit. Až pak se budeš mít dobře. Všichni máme tuhle cestu za sebou a přijde nám to úplně normální.



Nemluv o tom co umíš. Ukaž to!

Jsme na sebe i ostatní nároční, ale funguje to, tak proč to měnit?
Někdy je těžké s námi vyjít. Máme opravdu hodně zkušeností a know-how. Před Addvery jsme vedli velké firmy, řídili expanze, měnili český finanční trh a dlouhé roky působili na byznysově zajímavých místech. To nám dává pevnou půdu pod nohama. Věříme svým schopnostem a zejména sami sobě. Nic z toho ale nebylo zadarmo. Všechno jsme si poctivě odmakali. To stejné chceme po lidech v Addvery. Někomu se může zdát, že jsme neotesaní, tvrdí, nesmlouvaví. Neobalujeme věty do pozlátka. Jsme hodně přímí a jdeme za podstatou věci. Nejsme takoví, protože bychom se chtěli povyšovat nebo měli patent na rozum. Jsme takoví, protože to je přístup, který nám funguje. Přístup, který umožňuje rychle dodávat dechberoucí výsledky a nenechat se zahltit zbytečnostmi, které vedou do slepých uliček.
Krotíme punk a frčíme na scale-up vlně
Když jsme začínali, bylo nás pár a všichni jsme seděli u jednoho stolu. Hodně rychle jsme však vyrostli, rosteme a budeme růst dál. Začali jsme dospívat a mnoha věcem jsme v Addvery dali řád. Stále ale věříme, že každý je zodpovědný sám za sebe i za svůj výsledek. Škálujeme, rosteme v zahraničí, zjednodušujeme a zefektivňujeme. Vytváříme prostor, který bude dostatečně bezpečný, abychom mohli dodávat globálním firmám, a zároveň natolik pružný, že si udržíme náš startupový mindset a dravost.
Nenosíme drahé obleky. Nechceme trávit čas u krejčího, protože to pro nás není důležitý a zákazníkovi to žádnou přidanou hodnotu nepřinese.

Posledních šest let budujeme globální byznys...můžeš se přidat
Principy, které nás dělají čím jsme

Tvoje práce bude mít dopad
Víme co umíme, není toho málo a tak si můžeme dovolit pokaždé předčít očekávání našich klientů.
Jsme posedlí našimi zákazníky
Zákazník na prvním místě. Focusujeme se bez kompromisů a neúnavně na potřeby našich zákazníků a ty klademe vždycky na první místo.
Odvaha inovovat
Nebojíme se nového, jdeme do toho a posouváme hranice možného, tak abychom dosáhli úspěchu.
Máme cit pro byznys
Víme, kde jsou peníze a umíme podle toho jednat. žádné kecy, ale přímo k cíli, dřív než ostatní.

Integrita především
Odmítáme kompromisy, když jde o otázky fair-play, upřímnosti a otevřenosti.
Nebuď *****
Když na to přijde, je to vždycky o tom.

Reálné (i nereálné) výzvy od prvního dne
Junior u nás není člověk na vyplňování tabulek. Od prvního dne pracuje na reálných projektech i u velkých klientů. Proto k nám zapadnou lidé, kteří se nebojí, věří si, jsou hladoví po nových zkušenostech a zároveň převezmou odpovědnost za výsledky. Ze začátku toho bude hodně, ale náš přístup tě neuvěřitelně rychle posune kupředu. Za pár měsíců budeš dělat na projektech a s lidmi, ke kterým by ses jinak dostával léta. Rychle uvidíš, jak se reálně dělá velký byznys. Musíš ale vědět, že to skutečně chceš. A jít si za tím.
Na začátku tě hodíme do vody a uvidíme, jestli umíš plavat. Když se začneš topit a ozveš se, pomůžeme ti. Když se neozveš, nemáme ti jak pomoc. Nemáme čas ti stát za zády a dělat plavčíka.
Addvery Praha, Brno, Manila…
Už během prvního roku jsme se v Česku dostali do nejvyšší ligy ke skvělým zákazníkům. Naše ambice však byla od začátku globální. Mít po celém světě špičkové konzultanty a být v zahraničí stejně dobří jako doma. Postupnými kroky se nám to daří. Máme za sebou úspěšné projekty napříč střední a východní Evropou. Hodně se soustředíme i na asijský trh, kde máme několik dlouhodobých projektů v oblasti bankovnictví. Je to pro nás neustálá výzva, ale je skvělé vidět, jaký mají naše řešení dopad.


Smíchovský genius loci
Většinu času trávíme na projektech přímo u klientů a jedeme na 200 %. Zázemí máme v podkroví starého zrekonstruovaného domu v klidné časti Smíchova, kde se jednou měsíčně společně setkáváme na snídani.


Pro mě je extrémně důležité, aby byl člověk pracovitý, humble a na prvním místě neměl sebe, ale klienta. Aby se jako první ptal co mohu já nabídnout klientovi a přineslo mu to přidanou hodnotu.
Addvery v Brně
V Brně máme malou kancelář, nedaleko centra v Kamenné ulici. Sedí tady primárně náš analytický tým, ale najdou tady útočiště i kolegové z jiných poboček, pokud jsou zrovna v Brně. Je nás tady míň, máme tady komornější atmosféru, občas srandu a proto se tady rádi potkáváme.



