HR Coordinator

Aktuálně do našeho HR oddělení hledáme kolegyni/kolegu na 3/4 úvazek (0,75), která/ý administrativně podpoří personálního oddělení a personální ředitelku ČR a SR a pomůže nám rozvíjet aktivity v našem Tchibo HR týmu.


Více o našem HR týmu:

  • V týmu si pomáháme. Pokud jedna z nás nestíhá, jsme zvyklé si vzájemně pomoci.

  • Každá z nás je expertem na danou oblast - vzdělávání, business partnering, mzdy, HR kontrolling, nábor, trenérství, ale vše děláme v propojení, protože spolu pozice hodně souvisí.
  • Sdílení informací je pro nás alfou a omegou, stejně jako vzájemná podpora jedna druhé.
  • Atmosféra u nás je neformální, provoněná dobrou kávou a smíchem.
  • Jako HR se snažíme, aby naši zaměstnanci byli ve firmě spokojeni a děláme maximum pro jejich podporu.


Více o Tchibo:

  • Jsme nadnárodní společností. Patříme mezi největší producenty kávy na světě a zároveň jsme jedním z největších maloobchodních prodejců spotřebního zboží.

  • Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky.

  • Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní firmou. S výrobky Tchibo se můžete setkat v našich vlastních kamenných obchodech, v našem e-shopu, v prodejních koutcích v obchodních řetězcích nebo v regálech s kávou v malo i velkoobchodních prodejnách, a to jak v České republice, tak na Slovensku.

  • Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy, která voní všude kolem nás.

Co Vás u nás čeká:

Administrativní podpora personálního oddělení a personální ředitelky jako např.:

  • Samostatné řízení a zastřešení procesu náboru a objednávek brigádníků na kamenné obchody Tchibo, komunikace s obchody i s brigádníky

  • Administrativní řízení brigádníků na obchody, evidence brigádníků na obchody.
  • Správa vybraných firemních benefitů (organizace, evidence, aktualizace, reporting, podklady do mezd).
  • Zpracování HR objednávek a faktur.
  • Správa každodenního chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, správa pošty, rezervace zasedacích místností, přivítání návštěv atd.).
  • Spolupráce při organizaci online/onsite schůzek, příprava podkladů.
  • Podpora při organizaci firemních aktivit.
  • Administrativní úkony dle potřeby a zadání nadřízeného, vč. služebních cest a jejich vyúčtování.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou a min. 2 roky praxe na obdobné pozici.

  • Uživatelská znalost MS Office, zvláště Excel.
  • Proaktivita a samostatnost.
  • Komunikativnost, velmi dobré organizační schopnosti.
  • Angličtina – min. schopnost písemné komunikace.

Co říct závěrem?

Hledáme fajn kolegyni/kolegu na 3/4 úvazek, s nástupem dle domluvy, která/ý nám pomůže být těmi nejlepšími HR partnery pro celý Tchibo tým.
Pokud chcete být naší novou posilou právě Vy, neváhejte a zašlete nám Váš životopis.
Těšíme se na Vás!