Finanční manažer/ka pro programy Impact Hubu -fulltime
Be the change you wish to see in the world
Tento Gándhího výrok máme v Impact Hubu rádi. Slovo dopad nemáme v názvu jen tak, snažíme se, aby vše, co děláme, mělo reálný přesah a dělalo tento svět o kousek lepším místem pro život.
Letos se nám programově daří – běží nebo chystáme řadu projektů zaměřených na podporu podnikavých mladých lidí, řemeslníků i na řešení klimatické krize. Část těchto projektů je financována z přímých zakázek, část z grantů. A tady se z obláčku nadšení pro lepší svět dostáváme k praktické stránce - výkaznictví a excelovým tabulkám. Zabezpečit správnost, úplnost a včasnost všech programových čísel bude hlavním úkolem člověka, kterého teď do party hledáme.
Úvazek je ideální na částečný, ale nechceme se/tě limitovat a pokud potřebuješ fulltime, máme pro tebe řešení: propojení s rolí ve finančním týmu Impact Hub Global, mezinárodního řídícího tělesa celé sítě. Ano, znamená to sedět na dvou židlích, ale proximita obou světů - toho českého programového a toho z globální sítě - slibuje, že to bude challenge tak akorát.💪 A pro kandidáty, kteří mají rádi finance z různých úhlů, to bude přímo #dreamjob.
S kým budeš spolupracovat?
Pro část úvazku v programovém týmu budou tvé dvě hlavní spojky v týmu budou Matěj, který vede finanční tým a provede tě onboardingem a Alvin, který má pod palcem vše kolem business developmentu a programů. Programový rozpočet a finanční řízení programu pak budeš konzultovat s programovou manažerkou Eliškou a dalšími členy týmu.
Náš cíl je, aby ses cítil/a jako součástí celého hubího týmu - dveře všech Hubů ti budou otevřeny :)

Co oceníme?
Zkušenosti & finanční background
Zkušenosti s řízením firemních financí, účetnictvím (znáš časové rozlišování, víš, co to jsou střediska a jaké je jejich použití pro projektové řízení nákladů, chápeš a zvládneš základní interpretaci dokumentů jako obratová předvaha, výkaz zisku a ztrát atd.), reportingem a analytickou prací. Zkušenost s dotačními tituly ti bude velkou výhodou (víš, jaký je jejich finanční projektový cyklus, co to je rozpočtování, jak probíhá kontrola čerpání rozpočtů a jejich reportování partnerům).
Znalost MS Excelu/Google Sheets
Fungujeme v prostředí GSuite, proto ti pokročilá znalost aspoň jednoho z těchto programů značně ulehčí/urychlí práci.
Team Leadership & komunikační schopnosti
Povedeš menší tým v mezinárodním prostředí a budeš silným partnerem pro vedení Impact Hub network a také programový tým v ČR.
Analytické schopnosti
Nadprůměrnou pečlivost, systematičnost a proaktivní přístup k řešení problémů.
Osobní zralost
Samostatnost, schopnost flexibilně měnit priority, jasně komunikovat a skvělý time-management.
Angličtinu
V ČR je náš firemní jazyk je sice čeština, ale neměl by tě zaskočit úkol nastudování dokumentace k mezinárodnímu projektu či reportování do zahraničí. Pro spolupráci v rámci Impact Hub Global je plynulá angličtina absolutní nutnost.
Hub spirit
Last but not least: hledáme někoho, kdo v prostředí Impact Hubu bude prosperovat a s kým budeme sdílet naše hodnoty a představy o světě. Někoho, s kým je radost pracovat, kdo má pozitivní přístup k životu, smysl pro humor, srdce na správném místě a zájem o udržitelnost a dopadové aktivity.


Co budeš dělat?
Tady asi žádné překvápko :)
- Finanční manažer pro programový tým v ČR:
- Kontrolovat programové náklady a jejich správné zaúčtování a rozúčtování na zakázky.
- Pravidelně komunikovat s programovými manažery.
- Nastavovat a upravovat dle potřeb konkrétního programu a donátora struktury sledování projektových financí.
- Pracovat s programovým rozpočtem.
- Komunikovat s donátory, programovými partnery a interním finančním týmem.
- Kalkulovat výnosy a dohady k průběžnému účtování programu.
- Spolukoordinovat obsah programu.
- Koordinovat reporting programu a jeho případné audity.
- Finance Manager Impact Hub Global:
- Rozpočtování a forecasty – každoroční příprava rozpočtu, čtvrtletní přehledy, spolupráce s týmem, vedením i boardem, účast na klíčových setkáních - reportingy, plánovací schůzky a porady.
- Účetnictví a reporting – dohled nad fakturací, závěrkami, podklady pro audit, vedení záznamů a komunikace s účetní firmou.
- Cash flow management – měsíční přehledy, monitoring pracovního kapitálu a plánování plateb.
- Vedení finančního týmu - mentoring a feedback.
- Spolupráce s dalšími týmy v rámci IH Global a komunikace v rámci celé Impact Hub Network - řešení plateb a dotazů z týmů.
- Zpracování finančních zpráv pro partnery a investory.


Co za to?


Naše nabídka🍇
- HPP (s předpokladem dlouhodobé spolupráce při oboustranné spokojenosti :) a plný úvazek (=40h týdně)
- odměna: 60tis Kč v hrubém
- některé měsíce budou "silnější", jiné pak klidnější - naštěstí známe odhad dopředu dle projektových plánů
- nástup ASAP (nejpozději k 1.9.2025)
- časová flexibilita a home office dle potřeby - důležitější je pro nás odvedená práce, než to, kdy jí uděláš
- maximální podpora hubího týmu, nasdílení našeho know-how a napojení na komunitu inspirativních lidí
- smysluplná práce, zkušenost ze světa start-upů a společensky odpovědného podnikání, kde na dopadu našich aktivit opravdu záleží (impact nemáme v názvu jen tak :)
- 🎁balíček výhod a výhodiček k tomu:
- 5 týdnů dovolené (po 2 letech 6 týdnů),
- příspěvek na telefon,
- možnost zřídit si skrz nás multisportku,
- 2 x ročně (skvělý!) team-building,
- dog-friendly kanceláře,
- bezplatné využití našich prostor pro práci na vlastních projektech (v Praze, Brně i Ostravě),
- zdarma konzultaci Top5 StrengthsFinder,
- kurz první pomoci #kryjemevamzada, atd.
Jdeš do toho s námi? Tvým prvním úkolem bude nám kromě CV nebo LinkedInu poslat i videovizitku v angličtině, ze které tě zaručeně poznáme. Děkujeme a těšíme se na tebe :)
Skrz Cocumu video nejspíš neprojde, tak jej raději pošli na dreamjob@hubpraha.cz