Komunitní manažer*ka v Impact Hub Brno #dreamjob

Proč hledáme?  

Komunita je srdcem našeho prostoru a my cítíme, že nastal čas posunout ji na novou úroveň. Proto hledáme seniora, který bude Zuzce oporou při prodeji kanceláří a zároveň bude mít chuť prohlubovat vztahy v komunitě. Nejde nám jen o provoz, ale o to, aby tu panovala důvěra a skutečné propojení mezi lidmi.

Koho hledáme? 

Nadšence, který si vezme pod palec naše coworkingové služby a péči o naši komunitu (členy v open space a kancelářské klienty). Networkera, který si za agendu převezme zodpovědnost, bude přirozeně budovat vztahy a stane se parťákem pro naše členy nejen v business tématech. Někoho, kdo má smysl pro organizaci, pořádek a procesy a k tomu jej láká se rozvíjet ve svobodné firmě.

A co o práci v Impact Hubu říká Zuzka?

To si můžeš poslechnout přímo od Zuzky na videu vedle:)


        
          Zuzka Rauscherová
        

        
          –
        

        
          Head of Brno
Zuzka Rauscherová
Head of Brno

Jak si tě představujeme?

Komunikace je tvá doména

  • Budeš naše komunikační hvězda. Setkání s tebou je zážitek, díky kterému budeš vytvářet inspirativní pracovní prostředí pro naše členy a klienty a šířit nezaměnitelný vibe Impact Hubu. Jde z tebe pozitivní energie, ale zároveň umíš vykomunikovat i náročné situace, jako je třeba změna ceníku služeb.
  • Jsi tak trochu networking ninja: Propojování lidí je pro tebe jako hra - vytváříš nové příležitosti a otevíráš dveře spolupráci.

Nezalekneš se organizace a administrativy 

  • Věci dotahuješ a neodejdeš od nedodělané práce. Když ti hoří termín, dáváš vědět včas, ne pět minut po 12.
  • Multitasking ti není cizí, umíš vyřešit s klidnou hlavou i nečekané hořáky a zprioritizovat si agendu.
  • Každý den je jiný. Někdy vymýšlíš a organizuješ akce pro naše členy, jindy je to více o emailech a admin "klikačkách".
  • Víš, že na pozadí každé uskutečněné akce nebo prodané kanceláře nesmí chybět řádná administrativa. Ať už se jedná o smlouvy či zápisy, v dokumentech a úkolech máš zkrátka pořádek.

Vymýšlíš, zlepšuješ,  inovuješ

  • Kreativní myšlení "Out of the box" je tvá přirozenost. Vždy hledáš nové způsoby, jak posunout naše služby dál.
  • Hledáš cesty, jak zefektivnit naše systémy a procesy.
  • Iniciuješ spolupráci s dalšími členy týmu, propojuješ komunitní tým a procesy s každodenním provozem a s eventovým týmem. Otevřeně komunikuješ a týmová spolupráce je pro tebe alfa omega dne.
  • Spolupracuješ se svými protějšky z Prahy a Ostravy a navzájem se inspirujete, sdílíte nápady na nové produkty a provozní tipy a triky. 

Tým Impact Hub Brno na vánočním členském obědě.
Tým Impact Hub Brno na vánočním členském obědě.
Členská akce -  letos jsme se podívali na karneval do Ria de Janiera.
Členská akce - letos jsme se podívali na karneval do Ria de Janiera.
Impact Hub Meet Up - jedna z našich nejúspěšnějších a pravidelně se opakujících akcí.
Impact Hub Meet Up - jedna z našich nejúspěšnějších a pravidelně se opakujících akcí.

Co ti bude plnit dny?

Komunikace a péče o klienty od A do Z

  • Naše služby znáš jako svoje boty a  klientovi zvládneš poradit téměř s čímkoliv.
  • Vedeš úvodní schůzky s klienty, rozumíš finančním plánům, umíš businessově uvažovat a strategicky držíš a posouváš agendu ve vztahu k našim coworkingovým členům. 
  • Buduješ vztahy v naší komunitě a umíš členy navzájem propojit.  
  • Onboardingy nových členů, offboardingy odchozivších a s tím spojená administrativa je tvůj denní chléb.

Zastřešení komunitního týmu a agendy

  • Zodpovídáš za výnosy z coworku a kanceláří a spolupracuješ se Zuzkou nad strategií prodeje a práce se členy.
  • Jsi parťákem pro naše komuniťačky Verču a Terku. Umíš svůj tým rozvíjet, předat a přijmout zpětnou vazbu a otevřeně komunikovat. Společně pak pracujete na prioritách a projektech týmu.
  • Jsi parťákem provoznímu týmu v péči o naše klienty, umíš nováčkům v týmu předat knowhow o komunikaci s klienty a procesech.

Organizace komunitních akcí

  • Jsi rád*a ve víru dění a účastníš se komunitních akcí. 
  • Zvládneš zorganizovat a odmoderovat networkingovou akci nebo představit Impact Hub studentům univerzit.
  • Z neformálního soudku vymyslíš třeba novoroční párty, letní grilovačku nebo piknik. Nebo vezmeš naše členy na kafe. 
  • Jindy zase zastřešuješ akce s dopadem, třeba eventy na podporu podnikavosti nebo tolik oblíbené Impact Hub MeetUpy.

Co za to? :)

Naše nabídka

  • Spolupráce pro letošní rok na částečný úvazek (80-100 hodin měsíčně) s nástupem od září (Náplň práce zvládneme přizpůsobit tvým časovým možnostem). Od příštího roku se můžeme domluvit na full-time:).

  • Nástupní hodinová sazba 250-300,- Kč/hod v hrubém (zasmluvnění na HPP).
  • Časová flexibilita a svoboda v práci.
  • Maximální podpora v osobním rozvoji a příležitost růst skrze praktickou zkušenost, možnost experimentovat a inovovat v rámci svěřené agendy.
  • Smysluplná práce, zkušenost ze světa start-upů a společensky odpovědného podnikání, kde na dopadu našich aktivit opravdu záleží (impact nemáme v názvu jen tak).
  • A taková ta klasika k tomu: příspěvek na telefon, multisportku, dog-friendly kanceláře, 5 týdnů dovolené (po 2 letech 6 týdnů), 2 x ročně team-building, bezplatné využití našich prostor pro práci na vlastních projektech (v Praze, Brně i Ostravě), zdarma konzultaci Top5 StrengthsFinder, kurz první pomoci #kryjemevamzada, apod.

Takto jsme oslavili 10.narozeniny. Přiťukneš si s námi k těm jedenáctým?
Takto jsme oslavili 10.narozeniny. Přiťukneš si s námi k těm jedenáctým?

Zní to jako něco, co by tě mohlo bavit? Potom nám neváhej poslat životopis, odpověď na pár připravených otázek a hlavně videovizitku, na kterou se už moc těšíme :)