Kariéra v Benefit Plus 

Přidej se k nám a rozdávej radost do života i do práce


        
          Ondřej Tyl
        

        
          –
        

        
          Managing Director
Ondřej Tyl
Managing Director

Díváme se na světové trendy

Jako první jsme na český trh přinesli online cafeterii. Jako první jsme českým zákazníkům představili elektronické stravenky nebo možnost propojit benefitní kartu s platební a množství motivačních modulů, které z aplikace pro správu benefitů vytvořily komplexní nástroj pro péči o zaměstnance.

Máme špičkový produkt a ve správě on-line benefitů nemáme konkurenci. Máme spokojené klienty, kteří s námi spolupracují dlouhodobě, někteří celých 15 let, a jsme pro ně vždy spolehlivým a férovým partnerem.

Je krásný, že v úrovní team leaderů se nepolitikaří, že ti někdo řekne, jo udělám to, ale pak to nechá ležet. Lidi tady nepřemýšlí nad tím, co z toho budu mít, když něco udělám, berou to tak, že pomáhají kolegovi.

Tomáš Petrův, Manažer partnerského oddělení

Rychlou kariéru u nás nehledej


        
          Marie Rajdlová
        

        
          –
        

        
          HR Manažer
Marie Rajdlová
HR Manažer

Otevřeně hlásáme, že nehledáme dravé kariéristy, kteří chtějí rychle vyšplhat nahoru po kariérním žebříčku. Jsme stále menší firma s minimální hierarchií. Nemají tu místo statusy a pozice, tedy postup na vyšší kariérní příčku není tolik nalajnovaný a je to spíš o zaslouženém postupu, nebo prostě o tom, že se objeví příležitost.

To, o co nám jde, je, aby vás práce u nás bavila, abyste rostli a rozvíjeli své silné stránky. Najdete tu velmi semknutý kolektiv lidí, kteří spolupracují rádi. Máme k sobě blízko a můžeme si vzájemně pomáhat a realizovat se, kde je zrovna potřeba. Nikdo se tady nekouká pouze na své vlastní blaho, ale přemýšlí v rovině celého týmu. Proto k nám individuálně ladění kariéristi nezapadnou.  

Kariéra v ACM

Koho hlavně oceníme v týmu account manažerů? Člověka, který se nebojí budování dlouhodobých a kvalitních vztahů se stávajícími zákazníky a správně identifikuje jejich potřeby. Člověka, který je samostatný a organizovaný. Měl bys být i komunikativní, umět prezentovat a hodit se ti bude i aktivní angličtina. Pokud jsi schopný pracovat v dynamickém prostředí a někdy i pod tlakem, je to rozhodně velké plus. Ale nemusíš se bát, všichni v tom jedeme za jeden provaz

Nedávno jsme se přestěhovali do nových kanceláří na Pankráci. Najdete nás v office budově Polygon House, hned vedle Avastu. Máme pro sebe celé 8. patro včetně velké terasy, kde můžeme grilovat. Takže pokud ti to všechno dává smysl, neváhej a zašli nám co nejdříve svůj životopis, ať se můžeme domluvit na osobním setkání.