Facility Manager

Aktuálně do našeho Shops týmu, věnujícímu se kamenným prodejnám Tchibo, hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/á převezme zodpovědnost za technickou podporu a servis na našich prodejnách v České republice.  

Více o našem týmu:


  • Kultura Tchibo je otevřená, neformální s rodinnou atmosférou.

  • Naše prostředí je příjemné a všude kolem nás voní dobrá káva.

  • Práce u nás je různorodá, a to naše zaměstnance baví.

  • Pracujeme jako jeden tým, pomáháme si a podporujeme se.

  • Vzájemně si nasloucháme a diskutujeme (koneckonců, sdílení máme v DNA, vzhledem k našemu širokému portfoliu a multi-channel business konceptu).


Více o Tchibo:

  • Jsme nadnárodní společností. Patříme mezi největší producenty kávy na světě a zároveň jsme jedním z největších maloobchodních prodejců spotřebního zboží.

  • Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy, která voní všude kolem nás.

  • Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky.

  • Díky jedinečnému konceptu podnikání, jsme stabilní firmou. S výrobky Tchibo se můžete setkat v našich vlastních kamenných obchodech, v našem e-shopu, v prodejních koutcích v obchodních řetězcích nebo v regálech s kávou v malo i velkoobchodních prodejnách, a to jak v České republice, tak na Slovensku.

                                                Co Vás u nás čeká:

  • Zajištění servisu na obchodech Tchibo CZ, pravidelné servisní činnosti – VZT, rolety, spotřebiče apod.

  • Objednávání servisních prací u externích firem, jejich koordinace, kontrola fakturace.

  • Osobní kontrola oprav prováděných servisními firmami na obchodech.

  • Zajištění provádění mimořádných technických výkonů v případě neočekávaných poruch, stejně tak při otevírání / uzavírání obchodů.

  • Řešení reklamací vybavení obchodů v záručních době s dodavateli a stavební firmou.

  • Kontrola a schvalování požadavků z obchodů v portálu údržby.

  • Zajištění dodávek náhradních dílů a součástí technického vybavení, udržování jejich dostatečných rezerv.

  • Hledání nových dodavatelů, provádění výběrových řízení.

  • Školení personálu na obsluhu spotřebičů.

  • Hledání alternativních řešení při snižování investic a provozních nákladů.

  • Realizace projektů dle pokynů ředitele prodeje obchodů Tchibo.

  • Administrativa spojená se servisem obchodů.

Co my oceníme:

• Uživatelská znalost MS Office, SAP, znalost CAD výhodou

• ŘP – skupina B

• Časová flexibilita a ochota cestovat

• Organizační a komunikativní schopnosti

• SŠ s maturitou technického směru / elektro

• Praxe v oboru facility 2 roky

• AJ – úroveň B1 – schopnost dorozumět se

• Ochota cestovat v rámci celé České republiky – výhoda bydliště Praha, nebo středočeský kraj

Co říci závěrem:

Nabízíme stabilní zaměstnání v moderním pracovním prostředí, vzdělávací a rozvojové možnosti, a samozřejmě konkurenceschopné finanční ohodnocení.

Pokud jste zvědaví, jak se podílet na rozvoji našich kamenných prodejen, neváhejte a pošlete nám svůj životopis!

Těšíme se na Vás!