Facility Manager
Aktuálně do našeho Shops týmu, věnujícímu se kamenným prodejnám Tchibo, hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/á převezme zodpovědnost za technickou podporu a servis na našich prodejnách v České republice.

Více o našem týmu:
Kultura Tchibo je otevřená, neformální s rodinnou atmosférou.
Naše prostředí je příjemné a všude kolem nás voní dobrá káva.
Práce u nás je různorodá, a to naše zaměstnance baví.
Pracujeme jako jeden tým, pomáháme si a podporujeme se.
Vzájemně si nasloucháme a diskutujeme (koneckonců, sdílení máme v DNA, vzhledem k našemu širokému portfoliu a multi-channel business konceptu).


Více o Tchibo:
Jsme nadnárodní společností. Patříme mezi největší producenty kávy na světě a zároveň jsme jedním z největších maloobchodních prodejců spotřebního zboží.
Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy, která voní všude kolem nás.
Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky.
Díky jedinečnému konceptu podnikání, jsme stabilní firmou. S výrobky Tchibo se můžete setkat v našich vlastních kamenných obchodech, v našem e-shopu, v prodejních koutcích v obchodních řetězcích nebo v regálech s kávou v malo i velkoobchodních prodejnách, a to jak v České republice, tak na Slovensku.
Co Vás u nás čeká:
Zajištění servisu na obchodech Tchibo CZ, pravidelné servisní činnosti – VZT, rolety, spotřebiče apod.
Objednávání servisních prací u externích firem, jejich koordinace, kontrola fakturace.
Osobní kontrola oprav prováděných servisními firmami na obchodech.
Zajištění provádění mimořádných technických výkonů v případě neočekávaných poruch, stejně tak při otevírání / uzavírání obchodů.
Řešení reklamací vybavení obchodů v záručních době s dodavateli a stavební firmou.
Kontrola a schvalování požadavků z obchodů v portálu údržby.
Zajištění dodávek náhradních dílů a součástí technického vybavení, udržování jejich dostatečných rezerv.
Hledání nových dodavatelů, provádění výběrových řízení.
Školení personálu na obsluhu spotřebičů.
Hledání alternativních řešení při snižování investic a provozních nákladů.
Realizace projektů dle pokynů ředitele prodeje obchodů Tchibo.
Administrativa spojená se servisem obchodů.

Co my oceníme:
• Uživatelská znalost MS Office, SAP, znalost CAD výhodou
• ŘP – skupina B
• Časová flexibilita a ochota cestovat
• Organizační a komunikativní schopnosti
• SŠ s maturitou technického směru / elektro
• Praxe v oboru facility 2 roky
• AJ – úroveň B1 – schopnost dorozumět se
• Ochota cestovat v rámci celé České republiky – výhoda bydliště Praha, nebo středočeský kraj
Co říci závěrem:
Nabízíme stabilní zaměstnání v moderním pracovním prostředí, vzdělávací a rozvojové možnosti, a samozřejmě konkurenceschopné finanční ohodnocení.
Pokud jste zvědaví, jak se podílet na rozvoji našich kamenných prodejen, neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Těšíme se na Vás!