CRM Data & Technology Specialist

Jsi rozený/á analytik/analytička, který/á rád/a zlepšuje zákaznickou zkušenost a dokáže řídit CRM data a technologie? Chceš pracovat pro úspěšný brand, který baví? 

Pokud jsi na otázky odpověděl/a ano, tak nám pošli svůj životopis!


Více o našem týmu:

  • Jsme tým o 5 lidech, které práce baví a vzájemně se podporujeme.

  • Každý z nás je expertem na specifickou oblast, ale rozumíme i tomu, co dělají ostatní a chápeme principy fungování celé firmy.

  • V našem týmu je pohodová a velmi přátelská atmosféra.

  • Všichni jsme profíci a rádi se podělíme o své zkušenosti, ale pokud si s něčím nevíme rady, tak se zeptáme a nebojíme se udělat chybu.


Více o Tchibo:

  • Jsme nadnárodní společností. Patříme mezi největší producenty kávy na světě a zároveň jsme jedním z největších maloobchodních prodejců spotřebního zboží.

  • Díky jedinečnému konceptu podnikání, jsme stabilní firmou. S výrobky Tchibo se můžete setkat v našich vlastních kamenných obchodech, v našem e-shopu, v prodejních koutcích v obchodních řetězcích nebo v regálech s kávou v malo i velkoobchodních prodejnách, a to jak v České republice, tak na Slovensku.
  • Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky.
  • Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy, která voní všude kolem nás.

Co tě u nás čeká:


  • Vývoj a správa CRM technologií.
  • Správa zákaznických dat včetně aplikace pravidel ochrany osobních údajů.
  • Ověřování správnosti zákaznických dat a odstraňování bugů.
  • Správa CRM pravidel, segmentací, procesů.
  • Analýzy zákaznických dat a vyhodnocování kampaní.
  • Zajištění A/B testů a následné doporučování pro CRM aktivity.
  • Implementace legislativ jednotlivých zemí v rámci věrnostního klubu, kampaní, zákaznických dat a dalších oblastí CRM.
  • Návrh, testing a implementace benefitů v rámci věrnostního klubu.
  • Technologie, cílení a zpracování dat pro rozesílku: papírových Direct mailingů, SMS, cílených e-mailů atd.
  • Asistence při definování CRM komunikační strategie s cílem zvýšit prodeje a obohatit služby zákazníkům.
  • Identifikace nových obchodních příležitostí a podpora projektů v rámci jednotlivých zemí.
  • Webová analytika pro identifikaci potenciálních rizik nebo možností zlepšení.



Co bys měl/-a znát?

  • SQL jazyk

  • Tableau (případně jiný nástroj pro reporting a vizualizaci)
  • Pokročilá znalost MS Excel, MS Access, Pivot Tables
  • Aktivní znalost AJ
  • Google Analytics (nebo jiný nástroj pro webovou analytiku)
  • Výhodou: Jakýkoli ETL systém (např. SSIS), BigQuery, Python, C#, PowerShell, R language, VBA

Co je velké plus?

  • Alespoň 2 roky zkušeností, nejlépe v retailu
  • Ochota cestovat v rámci EU v případě potřeby účasti na meetinzích/konferencích


Co ti můžeme nabídnout?

  • Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
  • Různorodou práci, která baví
  • Tým fajn kolegů
  • Práci pro stabilní a úspěšný brand
  • V neposlední řadě širokou škálu benefitů


                                                 Co říct závěrem?

                                                             Hledáme kolegu/kolegyni na plný úvazek s nástupem dle domluvy.

                                               Pokud chceš být naší novou posilou právě ty, neváhej a zašli nám svůj životopis.

                                                                                                Těšíme se na tebe!