CRM Data & Technology Specialist
Jsi rozený/á analytik/analytička, který/á rád/a zlepšuje zákaznickou zkušenost a dokáže řídit CRM data a technologie? Chceš pracovat pro úspěšný brand, který baví?
Pokud jsi na otázky odpověděl/a ano, tak nám pošli svůj životopis!

Více o našem týmu:
Jsme tým o 5 lidech, které práce baví a vzájemně se podporujeme.
Každý z nás je expertem na specifickou oblast, ale rozumíme i tomu, co dělají ostatní a chápeme principy fungování celé firmy.
V našem týmu je pohodová a velmi přátelská atmosféra.
Všichni jsme profíci a rádi se podělíme o své zkušenosti, ale pokud si s něčím nevíme rady, tak se zeptáme a nebojíme se udělat chybu.
Více o Tchibo:
Jsme nadnárodní společností. Patříme mezi největší producenty kávy na světě a zároveň jsme jedním z největších maloobchodních prodejců spotřebního zboží.
- Díky jedinečnému konceptu podnikání, jsme stabilní firmou. S výrobky Tchibo se můžete setkat v našich vlastních kamenných obchodech, v našem e-shopu, v prodejních koutcích v obchodních řetězcích nebo v regálech s kávou v malo i velkoobchodních prodejnách, a to jak v České republice, tak na Slovensku.
- Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky.
- Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy, která voní všude kolem nás.

Co tě u nás čeká:
- Vývoj a správa CRM technologií.
- Správa zákaznických dat včetně aplikace pravidel ochrany osobních údajů.
- Ověřování správnosti zákaznických dat a odstraňování bugů.
- Správa CRM pravidel, segmentací, procesů.
- Analýzy zákaznických dat a vyhodnocování kampaní.
- Zajištění A/B testů a následné doporučování pro CRM aktivity.
- Implementace legislativ jednotlivých zemí v rámci věrnostního klubu, kampaní, zákaznických dat a dalších oblastí CRM.
- Návrh, testing a implementace benefitů v rámci věrnostního klubu.
- Technologie, cílení a zpracování dat pro rozesílku: papírových Direct mailingů, SMS, cílených e-mailů atd.
- Asistence při definování CRM komunikační strategie s cílem zvýšit prodeje a obohatit služby zákazníkům.
- Identifikace nových obchodních příležitostí a podpora projektů v rámci jednotlivých zemí.
- Webová analytika pro identifikaci potenciálních rizik nebo možností zlepšení.


Co bys měl/-a znát?
SQL jazyk
- Tableau (případně jiný nástroj pro reporting a vizualizaci)
- Pokročilá znalost MS Excel, MS Access, Pivot Tables
- Aktivní znalost AJ
- Google Analytics (nebo jiný nástroj pro webovou analytiku)
- Výhodou: Jakýkoli ETL systém (např. SSIS), BigQuery, Python, C#, PowerShell, R language, VBA
Co je velké plus?
- Alespoň 2 roky zkušeností, nejlépe v retailu
- Ochota cestovat v rámci EU v případě potřeby účasti na meetinzích/konferencích
Co ti můžeme nabídnout?
- Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
- Různorodou práci, která baví
- Tým fajn kolegů
- Práci pro stabilní a úspěšný brand
- V neposlední řadě širokou škálu benefitů
Co říct závěrem?
Hledáme kolegu/kolegyni na plný úvazek s nástupem dle domluvy.
Pokud chceš být naší novou posilou právě ty, neváhej a zašli nám svůj životopis.
Těšíme se na tebe!
