Content Specialist - Praha/Brno

Jsme Czechitas. Nezisková organizace, která už více než 12 let pomáhá ženám získat digitální a IT dovednosti, aby (z)měnily svou práci, život i celé Česko k lepšímu. Spolu s komunitou vyučujících a partnerských firem jim pomáháme ke změně a věříme, že právě ženy mají být srdcem technologické změny.

A teď trochu podrobněji...

Náš marketingový tým má v našem fungování zásadní roli. Posiluje značku, přivádí nové zájemkyně na kurzy a buduje zájem u potenciálních partnerských firem. A právě teď nám chybí Content Specialist(k)a, který nám pomůže posouvat naši komunikaci a obsah o kus dál.

Hledáme člověka, který se na marketingový obsah dívá v širších souvislostech. Od strategie přes exekutivu až po vyhodnocení dopadu.


Jak si tuhle roli můžeš představit?

OBSAH, KTERÝ PLNÍ CÍLE

Strategicky plánuješ obsah, který podporuje růst značky i plnění obchodních cílů. Vedeš publikační plány a dbáš na to, aby obsah měl jasnou návaznost a odpovídal aktuálním potřebám od budování brandu po generování leadů.

Tvoříš a publikuješ obsah napříč kanály (např. web, emailing, sociální sítě, blog, apod.). Umíš pracovat s různými formáty i cílovými skupinami, od potenciálních účastnic kurzů přes absolventky až po HR manažer(k)y z firem (B2C i B2B). V případě potřeby si klidně sáhneš i na spolupráci s influencery nebo ambasadory.

Pracuješ samostatně, přicházíš s vlastními návrhy, experimentuješ a umíš obsah využít pro organický růst, budování povědomí i přinášení leadů.

COPYWRITING & MULTIMEDIÁLNÍ TVORBA

Zajišťuješ, aby vizuální i textová stránka všech výstupů odpovídala naší značce. Od tonality, přes vizuální identitu, až po storytelling. Víš, jak cílovku v různých formátech a kanálech zaujmout od první sekundy. Zvládáš samostatně natočit krátká poutavá videa, vyfotit pár fotek, všechno zeditovat a zasadit do grafiky.

Na sítích jsi hlasem naší značky. V komentářích, zprávách a diskuzích aktivně reaguješ, podporuješ a buduješ značku i důvěru, a cenné insighty pak dál využíváš v praxi.

Jako expert(ka) na obsah také pečuješ o kvalitu a funkčnost naší tonality a navrhuješ možná vylepšení. Češtinu proto zvládáš na jedničku a tví nejlepší parťáci pro práci jsou kvalitně napromptované AI nástroje.

E-MAILING

Spravuješ náš mailingový nástroj (SmartEmailing) a databáze kontaktů. Tvoříš newslettery i direct maily, které budou plnit předem stanovené cíle. Měl(a) bys proto zvládnout rozesílky od A do Z, včetně segmentace databází, základních automatizací, vyhodnocení i optimalizace.

VÝKON A OPTIMALIZACE

Nad obsahem přemýšlíš z pohledu dat, ve správném poměru kombinuješ výkon a značku a rozumíš, jaký dopad má na plnění cílů návštěvnost, engagement nebo třeba konverzní poměr. Pravidelně sleduješ výkonnost obsahu napříč kanály (např. GA4 nebo Meta Business Suite) a na základě výsledků navrhuješ úpravy.

V téhle roli budeš jedním z hlavních tahounů naší komunikace. Proto hledáme ostřílenou posilu, která už má v marketingové komunikaci a obsahu něco za sebou, přemýšlí strategicky, baví ji exekutiva a má chuť s námi dál růst. 

Jdu do toho!

Bez čeho se určitě neobejdeš:

  • Strategické marketingové přemýšlení. Stavíš na pevných základech a víš, že bez diagnózy a strategie taktiky nevymyslíš. Ve správném poměru kombinuješ výkon a značku, argumenty a emoce.

  • Výborná čeština a cit pro jazyk i formu. Umíš psát jasně, srozumitelně a ve správné tonalitě napříč formáty a kanály.
  • Zkušenost s plánováním, tvorbou i publikací obsahu. Zvládneš vést publikační plán, naplánovat měsíční i kvartální priority propojovat obsah s cíli a efektivně kombinovat různé kanály.
  • Tvorba multimediálního obsahu v souladu se značkou. Umíš tvořit jednoduché vizuály (např. V Canvě) nebo třeba natočit a sestříhat poutavé video na sítě. Zjednodušuješ komplikované, jsi kreativní, ale konzistentně držíš kódy značky.
  • Praktická znalost e-mailingu. Orientuješ se v e-mailingových nástrojích (ideálně SmartEmailing), zvládneš rozesílky od A do Z, včetně segmentace, základních automatizací, vyhodnocení a optimalizace.
  • Základní orientace v analytice a datech. Rozumíš konverzní cestě, sleduješ výkon obsahu a umíš ho optimalizovat (např. v GA4 nebo Meta Business Suite)

A co pro tebe bude velká výhoda?

  • Samostatnost, systematičnost a schopnost prioritizace. Umíš si řídit projekty, zaměřuješ se na to důležité a práci dotahuješ do konce.

  • Chuť experimentovat, sledovat trendy a dál se vzdělávat. Rád(a) testuješ nové formáty, nástroje i přístupy, sleduješ trendy a kontinuálně se vzděláváš nejen ve své specializaci, ale i marketingové vědě založené na důkazech, psychologii a měkkých dovednostech.
  • Zkušenost s B2B i B2C komunikací. Dokážeš přizpůsobit obsah různým cílovkám od účastnic po firemní partnery.
  • Aktivní využívání AI nástrojů (např. ChatGPT). Umíš si chytrým promptem ušetřit práci, ale zachováváš autenticitu a lidský dotek každého výstupu.
  • Vedení community managementu. Víš, jak komunikace v komentářích a zprávách ovlivňuje vnímání značky i vztahy, jsi hlasem značky a získané insighty dál využíváš v obsahu. 


Na co se u nás můžeš těšit?

Benefity si můžeš prohlédnout na obrázku níže, tím hlavním ale je práce v inspirativním prostředí, které podporuje osobní růst a rozvoj. Připojíš se k lidem, kteří táhnou za jeden provaz a těšit se můžeš na práci, která má skutečný společenský dopad a smysl.

Tvoje práce bude mít přímý dopad na naše obchodní cíle a na to, jak značka Czechitas působí navenek. Díky tomu budeš mít neodmyslitelný podíl při naplňování naší mise rozvíjet talent žen pro digitální budoucnost Česka.

Kanceláře máme v Praze a Brně, ale potěšit by tě mohla hybridní forma spolupráce s neomezenou možností práce na HO.

Jak probíhá výběrko a jak si můžeš zkrátit čekání?

  • Nejprve se potkáš Bárou, která vede marketingový tým a s Magdou za People & Culture.

  • Ve stejném složení se ve druhém kole podíváme na zpracování case study, kde si vyzkoušíš typ práce, která by tě v roli čekala.
  • Nástup: od 1. ledna 2026, plný úvazek, HPP, Praha/Brno.

Jak si zkrátit čekání?