Content Specialist - Praha/Brno
Jsme Czechitas. Nezisková organizace, která už více než 12 let pomáhá ženám získat digitální a IT dovednosti, aby (z)měnily svou práci, život i celé Česko k lepšímu. Spolu s komunitou vyučujících a partnerských firem jim pomáháme ke změně a věříme, že právě ženy mají být srdcem technologické změny.
A teď trochu podrobněji...
Náš marketingový tým má v našem fungování zásadní roli. Posiluje značku, přivádí nové zájemkyně na kurzy a buduje zájem u potenciálních partnerských firem. A právě teď nám chybí Content Specialist(k)a, který nám pomůže posouvat naši komunikaci a obsah o kus dál.
Hledáme člověka, který se na marketingový obsah dívá v širších souvislostech. Od strategie přes exekutivu až po vyhodnocení dopadu.
Jak si tuhle roli můžeš představit?
OBSAH, KTERÝ PLNÍ CÍLE
Strategicky plánuješ obsah, který podporuje růst značky i plnění obchodních cílů. Vedeš publikační plány a dbáš na to, aby obsah měl jasnou návaznost a odpovídal aktuálním potřebám od budování brandu po generování leadů.
Tvoříš a publikuješ obsah napříč kanály (např. web, emailing, sociální sítě, blog, apod.). Umíš pracovat s různými formáty i cílovými skupinami, od potenciálních účastnic kurzů přes absolventky až po HR manažer(k)y z firem (B2C i B2B). V případě potřeby si klidně sáhneš i na spolupráci s influencery nebo ambasadory.
Pracuješ samostatně, přicházíš s vlastními návrhy, experimentuješ a umíš obsah využít pro organický růst, budování povědomí i přinášení leadů.
COPYWRITING & MULTIMEDIÁLNÍ TVORBA
Zajišťuješ, aby vizuální i textová stránka všech výstupů odpovídala naší značce. Od tonality, přes vizuální identitu, až po storytelling. Víš, jak cílovku v různých formátech a kanálech zaujmout od první sekundy. Zvládáš samostatně natočit krátká poutavá videa, vyfotit pár fotek, všechno zeditovat a zasadit do grafiky.
Na sítích jsi hlasem naší značky. V komentářích, zprávách a diskuzích aktivně reaguješ, podporuješ a buduješ značku i důvěru, a cenné insighty pak dál využíváš v praxi.
Jako expert(ka) na obsah také pečuješ o kvalitu a funkčnost naší tonality a navrhuješ možná vylepšení. Češtinu proto zvládáš na jedničku a tví nejlepší parťáci pro práci jsou kvalitně napromptované AI nástroje.
E-MAILING
Spravuješ náš mailingový nástroj (SmartEmailing) a databáze kontaktů. Tvoříš newslettery i direct maily, které budou plnit předem stanovené cíle. Měl(a) bys proto zvládnout rozesílky od A do Z, včetně segmentace databází, základních automatizací, vyhodnocení i optimalizace.
VÝKON A OPTIMALIZACE
Nad obsahem přemýšlíš z pohledu dat, ve správném poměru kombinuješ výkon a značku a rozumíš, jaký dopad má na plnění cílů návštěvnost, engagement nebo třeba konverzní poměr. Pravidelně sleduješ výkonnost obsahu napříč kanály (např. GA4 nebo Meta Business Suite) a na základě výsledků navrhuješ úpravy.
V téhle roli budeš jedním z hlavních tahounů naší komunikace. Proto hledáme ostřílenou posilu, která už má v marketingové komunikaci a obsahu něco za sebou, přemýšlí strategicky, baví ji exekutiva a má chuť s námi dál růst.
Bez čeho se určitě neobejdeš:
Strategické marketingové přemýšlení. Stavíš na pevných základech a víš, že bez diagnózy a strategie taktiky nevymyslíš. Ve správném poměru kombinuješ výkon a značku, argumenty a emoce.
- Výborná čeština a cit pro jazyk i formu. Umíš psát jasně, srozumitelně a ve správné tonalitě napříč formáty a kanály.
- Zkušenost s plánováním, tvorbou i publikací obsahu. Zvládneš vést publikační plán, naplánovat měsíční i kvartální priority propojovat obsah s cíli a efektivně kombinovat různé kanály.
- Tvorba multimediálního obsahu v souladu se značkou. Umíš tvořit jednoduché vizuály (např. V Canvě) nebo třeba natočit a sestříhat poutavé video na sítě. Zjednodušuješ komplikované, jsi kreativní, ale konzistentně držíš kódy značky.
- Praktická znalost e-mailingu. Orientuješ se v e-mailingových nástrojích (ideálně SmartEmailing), zvládneš rozesílky od A do Z, včetně segmentace, základních automatizací, vyhodnocení a optimalizace.
- Základní orientace v analytice a datech. Rozumíš konverzní cestě, sleduješ výkon obsahu a umíš ho optimalizovat (např. v GA4 nebo Meta Business Suite)
A co pro tebe bude velká výhoda?
Samostatnost, systematičnost a schopnost prioritizace. Umíš si řídit projekty, zaměřuješ se na to důležité a práci dotahuješ do konce.
- Chuť experimentovat, sledovat trendy a dál se vzdělávat. Rád(a) testuješ nové formáty, nástroje i přístupy, sleduješ trendy a kontinuálně se vzděláváš nejen ve své specializaci, ale i marketingové vědě založené na důkazech, psychologii a měkkých dovednostech.
- Zkušenost s B2B i B2C komunikací. Dokážeš přizpůsobit obsah různým cílovkám od účastnic po firemní partnery.
- Aktivní využívání AI nástrojů (např. ChatGPT). Umíš si chytrým promptem ušetřit práci, ale zachováváš autenticitu a lidský dotek každého výstupu.
- Vedení community managementu. Víš, jak komunikace v komentářích a zprávách ovlivňuje vnímání značky i vztahy, jsi hlasem značky a získané insighty dál využíváš v obsahu.
Na co se u nás můžeš těšit?
Benefity si můžeš prohlédnout na obrázku níže, tím hlavním ale je práce v inspirativním prostředí, které podporuje osobní růst a rozvoj. Připojíš se k lidem, kteří táhnou za jeden provaz a těšit se můžeš na práci, která má skutečný společenský dopad a smysl.
Tvoje práce bude mít přímý dopad na naše obchodní cíle a na to, jak značka Czechitas působí navenek. Díky tomu budeš mít neodmyslitelný podíl při naplňování naší mise rozvíjet talent žen pro digitální budoucnost Česka.
Kanceláře máme v Praze a Brně, ale potěšit by tě mohla hybridní forma spolupráce s neomezenou možností práce na HO.
Jak probíhá výběrko a jak si můžeš zkrátit čekání?
Nejprve se potkáš Bárou, která vede marketingový tým a s Magdou za People & Culture.
- Ve stejném složení se ve druhém kole podíváme na zpracování case study, kde si vyzkoušíš typ práce, která by tě v roli čekala.
- Nástup: od 1. ledna 2026, plný úvazek, HPP, Praha/Brno.
Jak si zkrátit čekání?
- Můžeš se podívat na naše stránky.
- Poslechnout si náš podcast.
- Přečíst si náš blog.