Admin koordinátor*ka leasingového týmu  OC Nový Smíchov,    OC Plzeň Plaza  

Barbora Střelcová, leasingová manažerka OC Nový Smíchov a OC Plzeň Plaza, mentorka a hiring manažerka na tuto pozici. 

"Jsme sehraný tým, komunikace, respekt či důvěra jsou pro nás klíčové. Umíme se jeden na druhého spolehnout. Máme sportovního ducha, jsme akční, snažíme se být stále pozitivní. Vytváříme takové prostředí, kam se rádi vracíme, a jsme přesvědčení o tom, že nový kolega či nová kolegyně se u nás bude cítit dobře."

"Nahlédněte do naší kanceláře, kterou jsme nedávno zrenovovali, abychom se zde cítili příjemně a měli komfort při práci. K tomu nám nově slouží výškově nastavitelné stoly, dva monitory, přičemž jsme zachovali naší oblíbenou pohovku, kde s ostatními kolegy diskutujeme o pracovních i osobních záležitostech. Kancelář sdílíme ve 3, já společně s mými dvěma kolegy a hledáme právě k nám novou posilu."

VAŠE ROLE 

  • budete hrát klíčovou roli v procesu přípravy, podpisu a následné digitalizace nájemních smluv
  • budete parťákem právnímu, finančnímu a technickému týmu v zajišťování nezbytných dokumentů k nájemní smlouvě a dohlížet na správnost údajů
  • budete podporou manažerce krátkodobých pronájmů: aktualizace Excel přehledů, zasílání nabídek zájemcům o krátkodobý pronájem, vyhledávání/identifikace nových příležitostí, kontakt se stávajícími nájemci 
  • na denní bázi budete připravovat podklady v interním nástroji ATLAS 
  • zajišťovat podpisy nájemních smluv přes DocuSign či v písemné podobě
  • zpracovávat reporty v Excel
  • připravovat prezentace v PowerPoint a aktivně se tak zapojovat do přípravy business plánu ve spolupráci s Asset týmem
  • upravovat propagační mapu nájemců v Adobe Illustrator
  • administrativně podporovat 3-členný obchodní tým
  • zastupovat obchodní manažery při jednání s nájemci
  • budete na denní bázi komunikovat v angličtině srze interní komunikaci s centrálou v Paříži 
  • budete mít příležitost zapojit se a vést CSR projekty v rámci firemní strategie Act4Good
  • budete si rozšiřovat znalosti v oblasti retailu a real estate, komunikační a prezentační dovednosti 
  • a hlavně budete součástí sehraného týmu, který vás vždy podpoří.      

SCHOPNOSTI A DOVEDNOSTI, KTERÉ BUDETE VYUŽÍVAT A ROZVÍJET


  • nastavovat priority, pružně reagovat a adaptovat se na nové výzvy 
  • zaměření na detail při přípravě podkladů a následné digitalizaci nájemních smluv
  • dotahovat svěřené projekty skrze efektivní komunikaci jak interní, tak externí
  • proaktivní a inovativní přístup, hledáte možnosti zlepšení a zároveň máte schopnost je implementovat
  • navazovat a udržovat dlouhodobé obchodní partnerské vztahy
  • zájem o současné trendy v oblasti retailu
  • smysl pro humor a nadhled
  • VŠ vzdělání ekonomického nebo pedagogického směru, nebo jste dálkovým studentem VŠ
  • angličtina na velmi dobré komunikativní úrovni (denní využití pro interní i externí komunikaci)
  • čeština na úrovni rodilý mluvčí, FJ nebo PL výhodou
  • PowerPoint a Excel na pokročilé úrovni
  • zkušenosti z obdobné pozice či prostředí budou pro vás výhodou

PROSTŘEDÍ, PODMÍNKY A BENEFITY


  • silná firemní kultura učící se organizace, více na našem profilu na www.cocuma.cz
  • stabilní zázemí a „know-how“ evropského lídra v oblasti shopping center
  • genderově a věkově vyvážený tým, podporujeme diverzitu
  • pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení, s nástupem září/říjen 2024 nebo dle dohody
  • rozvoj vašeho potenciálu skrze mentoring a koučink, onboarding s mentorem
  • vzdělávací programy Klepierre Univerzity, individuální jazykové kurzy 1x týdně
  • zapojení se do projektů "ACT4GOOD" - účastníme se charitativního beach volejbalu, pořádáme sbírky dobrých věcí pro domov Sue Ryder
  • parkovací místo i kolárnu se sprchou
  • místo výkonu práce - Klepierre management, Plzeňská 16/3217, 150 00 Praha 5 - Smíchov Gate

NAŠE HODNOTY

Opíráme se o firemní hodnoty Skupiny Klepierre: COMMIT, EXPLORE, DEVELOP, CARE a naše lokální hodnoty založené na důvěře, respektu, vzájemné podpoře a osobním rozvoji:

  • Věříme si
  • Týmový úspěch – týmová radost
  • Táhneme za jeden provaz
  • Respektujeme
  • Každý den o 1% lepší

        
          Michaela Brůhová
        

        
          –
        

        
          Deputy Centre Manager Plzeň Plaza
Michaela Brůhová
Deputy Centre Manager Plzeň Plaza

        
          Daniela Westergaard
        

        
          –
        

        
          Head of Asset Management
Daniela Westergaard
Head of Asset Management

        
          Kamil Michael
        

        
          –
        

        
          General Manager Czechia & Poland
Kamil Michael
General Manager Czechia & Poland

MÁTE DOTAZY?

Kontaktujte mě!

  • Miroslava Frydrychová, HR Manažer
  • miroslava.frydrychova@klepierre.com
  • +420 739 432 147