Wrike

Wrike je jedinečná work management platforma, která byla vytvořena pro týmy a organizace, které chtějí spolupracovat, tvořit a překonávat překážky každý den. Wrike propojuje všechny lidi a jejich práci na jednom místě. To ve výsledku odstraňuje složitost, zvyšuje produktivitu a dává lidem prostor soustředit se na svou práci. Wrike je výkonný, všestranný a intuitivní. Díky tomu se stává ideálním řešením pro organizace, které se chtějí rychle pohybovat v konkurenčním světě. Více než 20 000 spokojených zákazníků pohání svou budoucnost a spojuje se ve Wrike. Včetně společností jako Estée Lauder, Hootsuite, Nielsen, Ogilvy, Siemens nebo Tiffany & Co. V kancelářích po celém světě, od Japonska až po centrálu v Silicon Valley, pracuje ve Wrike víc než 1 300 lidí. V roce 2019 otevřela společnost v Praze svoje evropské centrum excelence s týmy, které se zaměřují na prodej, marketing, péči o zákazníky a vývoj. V roce 2021 také společnost otevřela kancelář v Tallinnu a v roce 2022 v Nikósii na Kypru. V Praze, Tallinnu a Nikósii aktivně nabírají nové zaměstnance. V těchto třech pobočkách pracuje více než 400 lidí a tým se dále rozrůstá.

Nabídka příležitostí 22

We love our product

We run Wrike on Wrike


        
          Ilya Shubik
        

        
          –
        

        
          VP of Engineering
Ilya Shubik
VP of Engineering

Velké ambice a spousta výzev

Wrike je od začátku koncipovaný tak, aby dokázal naplnit očekávání zákazníků všech velikostí a oborů. Pomáháme vyvíjet raketové systémy, auta, nebo nutriční doplňky. Pomáháme tam, kde je vášeň pro co nejlepší výsledek, kde je chuť k co nejlepší spolupráci. Pomáháme lidem dělat jejich práci, jak nejlépe ji umí. 

Stejně nároční jsme sami na sebe, a proto si vytyčujeme náročné výzvy. Chceme připravit Wrike na ještě větší škálování a na robustní výkon i pro nejnáročnější týmy. Našim cílem je, aby vynikající týmy dokázaly na naší platformě řešit ty nejnáročnější úkoly. My sami jsme toho důkazem: veškerá spolupráce uvnitř firmy probíhá přes Wrike a výsledky máme skvělé. 


        
          Běla Beránková
        

        
          –
        

        
          UX Research Manager
Běla Beránková
UX Research Manager

Startup mentality

První verze Wriku vznikla už v roce 2006. Máme za sebou hezkých pár let vývoje a už rozhodně nejsme startup, který nemá jasno v tom, co bude dělat a kdo je vlastně zákazník. Víme přesně jak a komu pomáháme a co je náš aktuální cíl. Máme jasné procesy a modus operandi. Víme, co je čí odpovědnost a na koho se obrátit, když je něco potřeba. Máme plochou a jasnou organizační strukturu, která nám umožňuje otevřeně komunikovat s kýmkoliv a na všech úrovních. Ze startupové mentality jsme si rozhodně ponechali dravost a touhu rychle škálovat. Jednoduše chceme dělat věci nejlépe. Učit se, rozvíjet se a neustále posouvat celé odvětví, které od našeho vzniku pomáháme redefinovat. 

I worked for several startups, and without proper processes in place, they can be quite chaotic. In Wrike, burnout is not an option. We have a good mix of reasonable structure and challenging tasks. We have documentation, processes, sprints, onboarding processes, etc. — everything you need to ensure that your plate is not overflowing and you have space for creativity and innovation.

Evgeny Kot, Director of Development

        
          Zosia Szczech
        

        
          –
        

        
          Employer Branding Specialist
Zosia Szczech
Employer Branding Specialist

We believe in people

Wrike je multikulturní prostředí

Věříme, že společná práce, při které sedíme vedle sebe a můžeme si kdykoliv promluvit, je nejefektivnější forma spolupráce, která nám pomáhá inovovat a posouvat celé odvětví vpřed. Proto stavíme kreativní kanceláře, ve kterých se potkávají lidé z celého světa, kde mají prostor spolu tvořit, diskutovat v kavárně nové nápady, brainstormovat na terase nebo si sednou k sobě a intenzivně pracovat. Ale také víme, že existuje tisíc důvodů, proč byste někdy raději zůstali doma. Chápeme hodnotu práce z domova a podporujeme flexibilní pracovní prostředí. Koneckonců, vy sami nejlépe víte, co vám vyhovuje.

Praha v centru dění 

V Praze, v srdci Evropy, jsme vybudovali evropské centrum excelence, kde jsou zastoupena všechna naše oddělení. Není to jen další pobočka, ale skutečné centrum našeho rozvoje. Část našeho vedení se sem již přesunula z jiných poboček, aby do nových týmů přenesla základní hodnoty, na kterých Wrike stojí. Místo, ve kterém využijeme synergií a zkušeností, které s sebou přinášejí jednotliví manažeři ze všech oddělení. Budou se zde moct snáze potkávat, diskutovat a společně tvořit další etapu našeho příběhu.


        
          Kristýna Červená
        

        
          –
        

        
          Talent Acquisition Manager
Kristýna Červená
Talent Acquisition Manager

We believe in collaboration

These are the values we focus on

and use as measure in taking decisions

Grow

Improve every week. Receive regular feedback. Turn everything into a learning opportunity. Set aspiring goals and strive to reach them.

Execute

Apply both creative and critical thinking. Validate and iterate quickly. Minimize waste, maximize value. Turn constraints into ingenious solutions. Get things done!

Collaborate

We succeed when our customers succeed. Be friendly, support and get support from fellow Wrikers. Have fun. No ego but team ego. 

Wrike běží na OKR 

Ve Wrike jsme používali OKR na všech úrovních dřív, než to bylo cool. Máme s nimi bohaté zkušenosti a nedáme na ně dopustit. Pomáhají nám jasně definovat cíle (objectives) a mezizastávky (key results) na cestě k jejich dosažení. Na jedné straně díky nim máme obrovskou míru autonomie pracovat na úkolech a projektech po svém. Víme, čeho chceme dosáhnou a nikdo nikomu neříká, jak má pracovat. Na druhé straně tato autonomie není nekonečná a je automaticky střežena samotným cílem, kterého musí každý z nás v daném období dosáhnout.


        
          Jan Karvánek
        

        
          –
        

        
          Senior HR Manager
Jan Karvánek
Senior HR Manager

Wrike jede na stálém zlepšování

Neuznáváme status quo a neusínáme na vavřínech i když víme, že něco umíme opravdu dobře. I ti nejlepší mají co zlepšovat. Právě naopak. Jsme pořád hladoví po vylepšeních a každý den se snažíme najít něco, co bychom mohli dělat lépe. Hledáme inspiraci v jiných odvětvích, chodíme pravidelně na konference nebo organizujeme hackathony, kde se v krátkém čase snažíme vyřešit složité problémy. Do sebevzdělávání investujeme opravdu hodně a když najdeš cokoliv, co tě posune, rádi tě podpoříme. Neustále se sami sebe ptáme: „Děláme to skutečně nejlíp?“


        
          Artem Gurnov
        

        
          –
        

        
          Head of Global Customer Engagement
Artem Gurnov
Head of Global Customer Engagement

Wrike jede na feedbacku

Každý z nás má možnost podílet se zlepšování společnosti a zdokonalování produktu. Jsme otevření novým nápadům a je jedno, jestli s námi pracuješ měsíc nebo roky. Jestli jsi programátor, manažer, pracovník zákaznické podpory nebo zákazník. Pozorně si vyslechneme každý názor, promyslíme ho a zkusíme najít vhodné řešení. Když nápad nedává smysl, tak si o tom promluvíme a vysvětlíme, proč se nedá realizovat. Děláme to proto, abychom neopakovali chyby z minulosti.

We help people do their best work, no matter where they are.

Elena Fernande, Localization Manager

Rutinu tady nezažiješ

Máme víc než 20 tisíc spokojených zákazníků po celém světě. Od malých kaváren přes obří korporace až po vládní organizace, které naším nástrojem spravují věci veřejné. Kouzlo Wriku je, že je přizpůsoben potřebám každého uživatele, nikoli naopak. Dvě architektonická studia ho budou využívat jinak a hodně nám záleží na tom, aby obě dokázala Wrike využít na maximum. Díky tomu máme vhled do způsobů fungování různých firem v mnoha oborech po celém světě. I když máme jen jeden produkt, naše práce se nikdy neopakuje. Každá firma funguje jinak. Pro každého podnikatele jsou důležité jiné věci a toho v developmentu umíme využít. 

Rosteme rychle bez jakéhokoliv technického dluhu

Všichni chceme být hrdí na to, co vytvoříme. Sdílíme také závazek ke kvalitě a touhu vyhnout se technickému dluhu. Proto jsme zavedli iniciativy, které umožňují každému inženýrovi přispět ke zlepšení produktu přechodem ze starých komponent uživatelského rozhraní na nové nebo z jedné verze frameworku na druhou. Převzetí vedení takových iniciativ je vynikající způsob, jak se osvědčit jako vlastník a hybatel projektů.


        
          Evgeny Kot
        

        
          –
        

        
          Director of Development
Evgeny Kot
Director of Development

Přístup je důležitější jak technologie

Tvůj přístup a to, jak přemýšlíš je pro nás důležitější, než tvoje tech skills. Od toho se odvíjí i naše netradiční pohovory, na kterých se tě nebudeme ptát na to, jak moc a které technologie znáš. Věříme, že když se chce, tak se dá nová technologie naučit velice rychle. Spíš ti dáme přečíst reálné zadání problémů, které aktuálně řešíme a pak si o tom popovídáme. Tvou úlohou bude načrtnout, jak bys daný problém řešil a jaký algoritmus bys použil nebo vytvořil. Někdy jsou diskuse tak vášnivé, že se rovnou pustíme do programování a zkusíme, jestli je dané řešení opravdu optimální. 

Wrike jede díky naší péči

Hodně nám záleží na tom, aby se ve Wriku každému dobře pracovalo a měl pro práci ideální podmínky. V kancelářích dbáme na to, aby každý měl židli, na které se mu dobře sedí. Může si vybrat monitory, klávesnici, myš nebo počítač podle vlastního výběru. Víme, že každému vyhovuje něco jiného a s tím ke všemu přistupuje. Máme snack roomy plné dobrot, oddechové zóny, knihovny plné knih z Amazonu, sbíráme body do cafeterie a další skvělé vychytávky. 

Je jedno jestli pracuješ z kanceláře, nebo vzdáleně, všechno potřebné vybavení si můžeš přenést domů. Během lockdownu jsme všem pomáhali s placením účtů za elektřinu a internet a děláme to i nadále. 


        
          Ekaterina Syromyatnikova
        

        
          –
        

        
          Associate VP of Customer Support & Engagement
Ekaterina Syromyatnikova
Associate VP of Customer Support & Engagement

Wrike běží na kvalitní podpoře

Nikoho nového u nás neházíme po hlavě do vody. Všechny pozice mají zpracovaný onboardingový proces. Ten se mění roli od role, ale vždy se ti od prvního dne někdo věnuje. Většinou je to tvůj mentor, který tě v prvních týdnech nebo měsících provede vším potřebným. U některých pozic se k němu přidává i trenér, který rozšíří tvoje odborné znalosti. Do toho máš k dispozici online vzdělávací platformy, kde najdeš vše o Wrike a o tom, jak nad ním uvažujeme. 


        
          Yuri Golikov
        

        
          –
        

        
          VP of Engineering
Yuri Golikov
VP of Engineering

        
          Andreea Jakubec
        

        
          –
        

        
          Solution Product Manager
Andreea Jakubec
Solution Product Manager

We believe in growth

Badminton fans & Star Wars lovers 

Ve Wriku tě čeká hodně energie, týmovost a přátelství. Zajímáme se jeden o druhého a snažíme se pracovat na kolaborativním a pozitivně laděném prostředí. Potkáš u nás širokou paletu lidí, kteří mají vášeň pro své koníčky. Najdeš tu fotbalisty, baskeťáky, tenisty, badmintoňáky, šílence do video her, horolezce, běžce, tanečníky nebo fanatické fanoušky seriálů. V podstatě nebudeme přehánět, když řekneme, že ve Wriku vždycky najdeš parťáky, ať děláš cokoliv. Stačí poslat výzvu a vždycky se k tobě další rádi přidají. 

We believe in great execution