Rohlík

Už sedm let buduje Tomáš Čupr se svým týmem čistokrevný online obchod nejen s jídlem. Rohlík Group už není jen o jídle, ale kvalitní jídlo je stále tou největší prioritou. Stavíme perfektně šlapající stroj s absolutním zaměřením na zákaznický zážitek a s misí dělat lidi zdravější a šťastnější díky skvělému jídlu, které si na Rohlíku mohou koupit. Inovativnost, nápaditost a neuvěřitelně rychlá realizace to je jen pár z atributů Rohlíku, která se vyplácí. Rohlík je už dnes v Maďarsku pod značkou Kifli, v Rakousku pod značkou Gurkerl, v Německu pod značkou Knuspr a pod značkou Sezamo miří na italský nebo rumunský trh a dál do Evropy. Nejenže je prvním českým startupem s hodnotou přes miliardu dolarů a má namířeno být prvním českým retailem, který bude úspěšný na západě, ale má i ambici být místem, kde se realizují špičkoví profesionálové, kteří v Rohlíku zúročí několikanásobně všechny své zkušenosti. Rohlík je příležitost pro všechny, kteří s ním chtějí uspět.

Nabídka příležitostí 5

Jsme Rohlík

A rozhodli jsme se udělat Evropu zdravější a šťastnější!


          Olin Novák
          –
          CEO v Rohlik.cz
Olin Novák
CEO v Rohlik.cz

Hrajem tu hru naplno!

Každý den, každý měsíc, každý další rok posouváme hranice online retailu. Každý den řídíme každý drobný detail zákaznické zkušenosti, abychom našim zákazníkům doručili absolutní a nezapomenutelný zážitek. Vytváříme ekosystém, který je výhrou pro všechny, kteří se jej účastní. Pomáháme farmářům růst, nabízíme jedinečné exkluzivní značky, které neprodávají v jiných řetězcích. Učíme se z chyb a díváme se dopředu a do stran. Rozhodli jsme se dobýt Evropu a s oroseným čelem se u toho bavíme. Rohlík je firmou pro budoucnost. Dnešek jsme už zvládli a zítřek máme naplánovaný. 

Energie ke změně světa

Od skladu po centrálu. Z Prahy přes Budapešť, Vídeň až po Mnichov. Všude je cítit energie, která Rohlík pohání. Nabíjející pro ty, kteří se rozhodli na ní frčet. Dopoledne máte pocit, že vám všechno jde a odpoledne se všechno změní a vy začínáte znovu. Tahle koncentrace energie je jak příčinou euforie, tak frustrace. A střídá se to v čardášovým tempu. Přijďte to zažít, protože nikde jinde takovou erupci nadšení a chuť uspět nenajdete. Je to celé jen a jen o lidech, kteří následují vizi Rohlíku a Tomáše Čupra. O lidech, kteří usilují o to nejlepší, i když někdy mají pocit, že už si sáhli na dno svých sil. Ale každá další pokořená meta tuhle energii opět nastartuje. Nic není nemožné, jde jen o to se z toho nepodělat. 


        
          Erich Čomor
        

        
          –
        

        
          CEO v Knuspr.de (online z Mnichova)
Erich Čomor
CEO v Knuspr.de (online z Mnichova)

        
          Martin Dlouhý
        

        
          –
        

        
          Chief Strategy Officer
Martin Dlouhý
Chief Strategy Officer

Ptáte se, co stojí za úspěchem Rohlíku? Je to naše schopnost dívat se vpřed. Oslavit dnešní úspěch a v ten samý moment už přemýšlet pár kroků dopředu. Otevřít Vídeň a už hledat farmáře ve Francii. Počty objednávek, které se nám jevily před pár měsíci jako nemožné, dnes dáváme levou zadní. Splněné plány pro nás nejsou signálem pro zvolnění tempa. Naopak nás umí ještě víc vyburcovat. Spokojenost našich zákazníků je téměř na vrcholu, ale my chceme pořád posouvat laťku výš, a to je sakra těžký úkol. Protože to, co děláte pravidelně, se brzy stane standardem a to není náš styl. Pořád chceme naše zákazníky překvapovat a posouvat hranice výjimečnosti výš. Sami jsme zvědaví, kde se zastavíme.

Vůbec nepochybuji o tom, že mindset Rohlíku a jeho byznys model je "winning" propozice a já jsem absolutně zamilovaný do toho, co Rohlík dělá pro své zákazníky, a jsem přesvědčený, že tím okouzlí Evropu.

Erich Čomor, CEO v Knuspr

Rychlost

Dokážeme dostat mrkev z pole na stůl zákazníka za 6 hodin. V Rohlíku musíte být rychlí. Rychle přemýšlíme, rychle se rozhodujeme a ještě rychleji to děláme. Jedna z našich hodnot je „better done than perfect“ a to je pro Rohlík charakteristické. Často se rozhodujeme za pochodu. Ztratit dva týdny přípravou analýz a prezentací nám přijde zbytečné. Prostě jdeme do toho! Chce to odvahu a chce to odpovědnost. Je to riziko, že se to nepovede. Chyby nám nevadí, když se neudělají dvakrát. Umíme si vyhrnout rukávy a jít na věc. S tímto přístupem se musíte ztotožnit a to není jednoduché. Slovo odvaha se dobře říká, dobře vypadá v životopise, ale někdy je těžké ji najít v ostrém, někdy hodně ostrém, provozu.

JSME JEDNOROŽEC

Tak jsou označované start-upy, které překročí hodnotu jedné miliardy dolarů. Nám se to povedlo a jsme na to fakt hrdí!

Jídlo všude, kam se podíváš

Musíme to všechno ochutnat! Naší misí je doručit našim zákazníkům skvělé jídlo na stůl. Vyhledáváme ty nejlepší dodavatele, malé farmáře, pekaře, sýraře nebo vinaře. Hledáme to nejlepší, abychom měli co nejkvalitnější výběr. Vybíráme ho tak, že ho prostě chodíme ochutnávat. Na fotce vedle je 30 druhů Mozzarely a lístečky, na které lidi v kuchyňce píšou své hodnocení. Garantujeme to nejlepší. Náš svět se točí kolem toho nejlepšího jídla a jsme hrdí, že v našem portfoliu máme dnes značky, které do běžného retailu nedokáží a nechtějí dodávat. My jim naopak umožňujeme nejlepší podmínky a velkou flexibilitu, která nám umožňuje spolupráci i s tím nejmenším farmářem. 

Tady prostě není čas na politiku. V tý rychlosti musíte spolupracovat. Rohlík není o dobrým bidlu, kam se schováte. A musím říct, že je skvělé, jak tu lidi spolupracují.

Helena Krištofová, Group Head of Product v Rohlíku

Nejtěžší pro vaše ego je, že přijdete z firmy, která je nekolikanásobně větší a myslíte si, jak jste super. Tady potkáte lidi, kteří si neprošli žádným korporátem a jsou neskutečně chytrý, rychlejší než vy a vy na sobě musíte brutálně makat.

Olin Novák, CEO v Rohlíku

        
          Rudolf Tlapák
        

        
          –
        

        
          Manažer příjmu zboží
Rudolf Tlapák
Manažer příjmu zboží

        
          Daniela Kalvodová
        

        
          –
        

        
          Vedoucí expedice
Daniela Kalvodová
Vedoucí expedice

Jak roste Rohlík, rosteme všichni

Rychlý růst sebou samozřejmě nese velmi náročné výzvy, na všech úrovních, které si lze představit. Na druhé straně nabízí obrovský prostor k růstu. Každému. Z řidiče můžete vyrůst na vedoucího skladu. Malý lokální farmář může svůj obrat zdvojnásobit a dodávat své zboží zákazníkům na druhé půlce republiky. Rosteme znalostmi, zkušenostmi, učíme se. Mnoho z lidí, kteří Rohlík v průběhu let opustili, říká, že se v Rohlíku naučili za dva roky víc než za předchozí patnáctiletou kariéru. Tempo růstu je vyčerpávající, ale míra učení se je nevyčerpatelná. Mnohdy se pouštíme do projektů a realizace, kterou před námi nikdo nevyzkoušel a objevujeme úplně nové cesty a to je ta nejlepší škola. Navíc tě budeme podporovat v tom, abys nezakrněl a rostl. Ať už změnou role nebo cíleným vzděláním, které právě potřebuješ.


        
          Michal Pučalík
        

        
          –
        

        
          Manager of Fullfilment Center Praha-Liboc
Michal Pučalík
Manager of Fullfilment Center Praha-Liboc

#NEJSME BÁBOVKY

Celý Rohlík je postavený na odvaze a posouvání limitů

Jestli Rohlík něco není, tak rozhodně to není statusová firma. Tady si na status nehraje vůbec nikdo. Nemáte svoji kancelář, nemáte asistentky. Všichni si tykají a vlastně lidi ani neví, kdo má jakou pozici. Až po nějaké době zjistí, s kým vlastně kecali v kuchyňce.

Martin Dlouhý, Chief Strategy Officer v Rohlíku

Rohlík je pro ty, kteří nepřemýšlí dva týdny nad jednou věcí, ale jsou schopni se rozhodovat v řádu hodin a nebojí se toho, co se stane. Rozhodně tahle práce vyžaduje odvahu.

Vojta Hájek, Product Owner v Rohlíku

Doma jsme v Karlíně

Rohlík pečeme z pražské centrály v Karlíně. Tam najdeš mozek Rohlíku. Naše sklady pro ČR najdeš v Liboci, Horních Počernicích a Brně a další Rohlíci jsou ve Vídni, Budapešti a Mnichově. Všude tě rádi přivítáme.

Jsi taky Rohlík? Tohle jsou naše ingredience

Amaze the customer

Pořád dokola se ptáme a zkoumáme, co zákazníci chtějí a co potřebují. Abychom je nadchli, musíme plnit jejich přání ještě dřív, než si o to sami řeknou. Změnit způsob, kterým lidé nakupují,není snadné. Abychom to dokázali, nestačí být jen lepší. Musíme být desetkrát lepší než běžné supermarkety.

Always challenge the status quo

Že jsme dobří? Chceme být ještě lepší! I když nás stálo hodně usílí dostat se tam, kde jsme, jsme teprve na začátku toho, co je možné. Proto se znovu a znovu rozhlížíme, co můžeme dělat líp.

Think big and think like an owner

Děláme něco, co nikdo před námi nezkusil. Abychom uspěli, potřebujeme tým lidí, kteří se nebojí opustit komfortní zónu a přinášet nápady na hranici možného.

Create a great place to work

Když se sejde parta chytrých hlav, o nápady není nikdy nouze. Debatujeme, zkoumáme, vymýšlíme chytrá řešení a jeden druhého inspirujeme. Prostě je radost spolu pracovat.

Deliver results and have impact

Není důležité, kolik hodin pracujete, ale jaké výsledky přinášíte. Plnit si své úkoly je zodpovědností každého z nás. Snažíme se pracovat efektivně a prioritizovat. Na prvním místě je vždycky to, co má největší dopad na zákazníka.

Move quickly

Naše motto zní: lepší hotové než perfektní. Abychom uspěli, posouváme se rychle kupředu. Budujeme, zlepšujeme a rychle dodáváme. Ale vždycky u toho myslíme na to, aby nová řešení byla pro zákazníky lepší, než ta původní.

Be curious and dive deep

Zvědavost nás udržuje ve střehu. Stále si klademe otázky a hledáme odpovědi. Často nás to zavede k nečekaným řešením.

Be radically open and transparent

Chováme se férově k našim zákazníkům i k sobě navzájem. Mluvíme spolu otevřeně a vždycky vyslechneme ostatní. Nebojíme se říct vlastní názor. Když se neshodneme, snažíme se najít řešení, které nás posune dál.

Jestli ti přijdou naše principy blízké, tak se rozhodně ozvi

Keep learning

Kdo nic nezkusí, ten nic nezkazí. Sbíráme informace, experimentujeme a učíme se i z neúspěchů.

Have fun

Změnit něčí život k lepšímu je ušlechtilé a optimistické poslání a právě díky němu nás naše práce tak baví. Jsme plní energie a udržujeme si pozitivní přístup.

No Bullshit rules! Místo toho samostatnost a svoboda v nejrychleji rostoucí firmě v Evropě

Rohlík rozhodně není firma, kam si jít odpočinout po zkušenostech v korporátu. Tady se za nic ani za nikoho neschováš. Výsledky jsou okamžitě vidět a také jsou vidět ti, kteří výsledky nepřináší. Nedají to s námi ti, kteří si nesplní úkoly, nepřipraví se na poradu a snaží se to někam zamést a okecat. Pokud něco nevíš, přijď se zeptat! Pokud něco neumíš, nauč se to! Pokud jsi udělal průšvih, co nejdřív ho vyřeš a pouč se z nějm, anebo si jen řekni o pomoc. Tu ti nikdo neodmítne. Čím míň pravidel, tím rychleji to odsýpá. Potřebujeme mít prostor a pozornost na to, aby nám neunikl žádný z geniálních nápadů, který tu lítaj vzduchem. Nejradši bychom ho hned vyzkoušeli. V tomto je Rohlík hodně svěží a úplně jiný.

V Rohlíku nikoho nevede za ruku. Od prvního dne budeš mít své úkoly a bude na tobě se v nich zorientovat. Není zatím čas na dlouhý a kvalitní onboarding, máš volnost jít si za svým, způsobem, který si zvolíš a s vědomím toho, že se to nemusí povést. Svoboda je v Rohlíku obrovská a jediný, kdo diktuje podmínky, je zákazník. Plochá struktura, otevřenost, rychlá a někdy brutální zpětná vazba dělá z Rohlíku nejrychleji rostoucí firmu v Evropě.

Dokazujeme každým dnem, že jsme schopni z Česka postavit globální byznys, který konkuruje těm největším hráčům. Ostatně obří investice od renomovaných evropských investorů je důkazem toho, že si nás svět všímá.


        
          Helena Krištofová
        

        
          –
        

        
          Group Head of Product
Helena Krištofová
Group Head of Product

Status v Rohlíku nehledej

Do Rohlíku si nejdeš pro pozici, nejdeš si sem pro teplý místo v kanceláři, větší benefity nebo zářivější vizitku. Rohlík není o hierarchii, Rohlík je o úkolech a jejích vlastnících. Naše struktura je velmi plochá, abychom se dokázali rozhlédnout a věděli, co se v Rohlíku děje, dokázali se rozhodovat rychle a nemuseli čekat na schvalovací kolečka a podobný blbosti. Často v kuchyňce ani na meetingu vůbec nevíš, kdo má jakou roli, a je ti to jedno. Jde o výsledek. To je hodně osvobozující kultura. Olin Novák CEO Česka nenosí oblek a není za barikádou asistentek, ale je s vyhrnutými rukávy s ostatními lidmi v práci a třeba na rozvozech nebo ve skladu. Stejně to mají i ostatní lídři, protože v Rohlíku nejde o to, co říkáš, ale co děláš.

Rohlík není pro každého. Pár měsíců zpátky to rozhodně nebyl bohatě zafinancovaný startup, kde bys sis odpočinul od nudy v korporátě. Do Rohlíku jdeš s vyhrnutými rukávy a vědomím, že každý den bude náročnější než ten předchozí, protože už to není jen o České republice, ale najednou to je o dalších čtyřech zemích a brzy celé Evropě a to si musíš zamilovat. Musíš chtít být toho součástí, zamilovat si tu výzvu a jít dobývat Evropu. Pak ti bude dávat vize Rohlíku smysl a každý malý úspěch bude úspěch každého v týmu, včetně tebe.

Dává to smysl těm, kteří se na úspěchu Rohlíku chtějí opravdu podílet

Rohlík je příležitost!


        
          Michal Wojdyla
        

        
          –
        

        
          Finance Intern
Michal Wojdyla
Finance Intern
Tomáš Čupr, Zakladatel & Group CEO Rohlík Group
Tomáš Čupr, Zakladatel & Group CEO Rohlík Group

Nehledám posouvače papíru

„Když máš auto pod kontrolou, tak nejedeš dost rychle.“ Tohle říká Niki Lauda a já to mám podobně.

Pro mě je Rohlík na několik životů bádání a růstu. Není to jednoduchý byznys jako Dáme jídlo (předchozí Tomášův startup). My se dotýkáme přímo životů lidí a ovlivňujeme chování trhu. Už máme vliv na lokální zemědělství. Těch proměnných je strašně moc.

Chtěl bych rozvíjet autonomní kulturu po vzoru Netflixu, kde lidé mají hodně kreativní svobody. Dlouho jsme v tom byli po kolena a po lokty. V takové fázi se dokáže usmívat málokdo. Do teď to bylo o hodně velkém stresu. Dneska je to mnohem komfortnější. Už jen nehasíme, ale rozvíjíme. Můžeme toho hodně změnit. Můžeme investovat do lidí a do vnitřku Rohlíku. To ale neznamená, že si odpočinem. 

Co neuznávám, jsou posouvači papíru. Hledám lidi, kteří chtějí a dokáží měnit status quo. Musíš mít vizi a chtít ji naplnit navzdory všem překážkám. Musíš chtít hledat cesty, jak lidem zlepšit život a chtít se u toho bavit. I přes ten stres, který to každý den přináší. Mám rád kolem sebe lidi, kteří mi říkají: Hele nejedeš dost rychle. Je to jako když fotbalový tým postoupí do Evropský ligy a to klade mnohem větší nároky na všechny.

Musíš mít ownership. Čapnout tu věc a doručovat. Makat stejně rychle, jak se ta firma rozvíjí. V momentě, kdy to nezvládáš, tak tu pro tebe není místo. Je to jen na tobě, jak s tím naložíš. Jak si to zorganizuješ, jestli si najdeš čas se rozvíjet. Když nemáš čas na sebe, děláš to asi blbě. My se teď nemůžeme zastavit.

Dneska máme značku, která přitahuje skvělé lidi, změnili jsme strukturu a udělali jsme Rohlík Group, který určuje naší cestu a ta je čím dál tím zajímavější.

Rohlík.cz

Kifli.hu

Gurkerl.at

Knuspr.de

Sezamo.it

a další brzy...


        
          Peter Hoffmann
        

        
          –
        

        
          Marketing Director v Knuspr.de (online z Mnichova)
Peter Hoffmann
Marketing Director v Knuspr.de (online z Mnichova)

Dobýváme Evropu a měníme standardy nákupu jídla


        
          Elena Helbig
        

        
          –
        

        
          Expansion Project Manager v Knuspr.de (online z Mnichova)
Elena Helbig
Expansion Project Manager v Knuspr.de (online z Mnichova)

        
          Matt Hobbs
        

        
          –
        

        
          CFO v Gurkerl.at (online z Vídně)
Matt Hobbs
CFO v Gurkerl.at (online z Vídně)

        
          János Jávo
        

        
          –
        

        
          Manager nákupu v Kifli.hu
János Jávo
Manager nákupu v Kifli.hu

Rohlík vám dává obrovskou samostatnost a svobodu, ale vy to musíte umět naplnit. Spousta kandidátů to odkývá, v realitě vám to však nedají. Je to věčný boj. Chceme absolutní empowerment, a pak máme problém přiznat chybu.

Daniela Razimová, Chief Employee Experience Officer v Rohlíku

This is the customer centre universe. We improve end delivery really fast, we keep learning from our mistakes and we are really honest to ourselves. The most important thing is to have fun and keep an overview.

János Jávor, Buyer v Kifli

Pro lepší svět

Udržitelnost, lokálnost, ekologie a 0,5 % pro lepší život kolem nás

Kamenný retail vyhazuje až 4 % zboží, my v Rohlíku, díky chytré digitalizaci celého dodavatelského systému, vyhodíme 0,5 % zboží. Je to neskutečný rozdíl. Každé procento plýtvání, které ušetříme je vybojovanou bitvou. Kultivujeme celou platformu, ve které dostávají prostor malí farmáři, kteří by se jinak do jakéhokoliv jiného řetězce nedostali. U nás mohou prodávat to, co mají k prodeji, a když nemají zásoby, neprodávají a nejsou nijak penalizováni. To vytváří základ naší spolupráce. V Rakousku jsme se rozhodli, že budeme mít celou flotilu aut na CNG a to, i když ve Vídni nejsou skoro dostupné čerpací stanice s CNG. Díky tomu, že napojujeme lokální farmáře, nemusíme vozit rajčata ze Španělska nebo mrkev z Polska. Máme to vše pod nosem, stačí jen dobrá logistika. Udržitelnost není jen cool marketing. Pro nás je zásadní. 

Sprintuj s námi

Sprintujeme maraton a cíl si neustále posouváme dál a dál